Miek Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Zoals de titel het zegt, ik heb vroeger me TV aangesloten op een TV kabel waar ik er dan zenders op heb, nu staat hij weer op me kamer zonder TV kabel die is aangesloten, en hij heeft 2 zenders, die redelijk er mooi uitzien met een beetje storing. Ik heb de zenders Eén en Ned 3. Ik ben erg blij dat ik deze zenders heb zonder kabel, maar ik vraag me af hoe ik deze heb als ik niet eens ben aangesloten Erg grappig. En het is live, want de programma beginnen stipt. Erg leuk, maar ik wil er toch een verklaring voor krijgen. Vriendelijke groet, Miek Reageren
joppie Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Als een tv niet op de kabel is aangesloten zijn altijd Ned 1, 2 en 3 aanwezig. Ik zou alleen niet weten waarom dat al gezien kan worden... het is in ieder geval heel normaal. Reageren
killerfist Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 TV zonder coaxkabel in je tv? volgens mij spookt het bij jou... Reageren
PowerPats Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 nederland 1 en 2 horen niet bij de kabeltelevisie die zitten er standaart al in. voor de andere zenders moet je casema ofz hebben. Reageren
Miek Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Maar hoe kan je TV dan zender hebben als hij geen kabel aangesloten heeft? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Maar hoe kan je TV dan zender hebben als hij geen kabel aangesloten heeft? Ja, dat is het geheim van de Smit, he! Die zenders hebben een heel groot bereik. Hier in Belgie ontvang ik ze ook ZONDER antenne-aansluiting. Mijn DigiBox is doorgebrand, dus heb ik deze 2 zenders nog. Reageren
tjoef Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Boven op zolder heb ik een antennetje voor mijn tv, maar ik kan enkel Eén en La Une ontvangen. Maar dat zal nog iets anders zijn dan kabelaansluiting. Binnenkort zal het trouwens gedaan zijn, men gaat stoppen met het uitzenden via de lucht en dan is men antenneke nutteloos Reageren
Thabit Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ned. 1, 2 en 3 gaan worden gewoon 'uitgezonden', via masten. Blijkbaar heb je een ingebouwde ontvang-iets in je tv! Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Waarschijnlijk heb je i.d.d. een ingebouwde antenne,of de aansluiting van je tv werk als antenne. Reageren
1974 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Dan is het bij Miek dus net als 30 a 40 jaar geleden. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Haha, leuk hoor. Ik heb ook een tv op mijn kamer zonder kabel, maar ik heb geen enkele zenders. Reageren
1974 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Haha, leuk hoor. Ik heb ook een tv op mijn kamer zonder kabel, maar ik heb geen enkele zenders. Arme jij . Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Ned. 1, 2 en 3 gaan worden gewoon 'uitgezonden', via masten. Blijkbaar heb je een ingebouwde ontvang-iets in je tv! Ontvanger unit Reageren
Bossinkje Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Haha, leuk hoor. Ik heb ook een tv op mijn kamer zonder kabel, maar ik heb geen enkele zenders. Arme jij . Ja, echt wel! Reageren
Miek Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Haha, leuk hoor. Ik heb ook een tv op mijn kamer zonder kabel, maar ik heb geen enkele zenders. Arme jij . Ja, echt wel! ik had VOOR ik hem aansloot op een TV kabel geen zenders. Daarna wel Moet j ook doen. Dan heb je er bij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.