Jump to content

Tolpoort


cj101

Recommended Posts

Ik weet een manier om gratis en zonder politie door de tolpoort te gaan.

Manier 1: neem een motor en ga langs helemaal rechts of links tussen de rand van de brug en het tolhuisje en dan ga je helemaal zonder kosten en politie weg.

Manier 2: Als je met een auto gaat stap dan uit voor de tolhuisjes en loop erlangsop op de zelfde manier als de motor en jat op een veilige afstand een andere auto. :cya::cya::cya:

Hoop dat dit heeft geholpen en ik hoop dat het nog niet is gevonden. :tu::tu::tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet een manier om gratis en zonder politie door de tolpoort te gaan.

Manier 1: neem een motor en ga langs helemaal rechts of links tussen de rand van de brug en het tolhuisje en dan ga je helemaal zonder kosten en politie weg.

Manier 2: Als je met een auto gaat stap dan uit voor de tolhuisjes en loop erlangsop op de zelfde manier als de motor en jat op een veilige afstand een andere auto. :cya::cya::cya:

Hoop dat dit heeft geholpen en ik hoop dat het nog niet is gevonden. :tu::tu::tu:

uuh ja,

want die $5,- kan ik echt niet missen :bonk: 2 opties bij mij altijd;

1) of ik rij rustig betaal netjes en rij rustig door

2) OF IK BEUK KEIHARD DOOR DIE PAAL HEEN

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet een manier om gratis en zonder politie door de tolpoort te gaan.

Manier 1: neem een motor en ga langs helemaal rechts of links tussen de rand van de brug en het tolhuisje en dan ga je helemaal zonder kosten en politie weg.

Manier 2: Als je met een auto gaat stap dan uit voor de tolhuisjes en loop erlangsop op de zelfde manier als de motor en jat op een veilige afstand een andere auto. :cya::cya::cya:

Hoop dat dit heeft geholpen en ik hoop dat het nog niet is gevonden. :tu::tu::tu:

of met een Politie auto, ambulance, of brandweerwagen kan je er ook gratis doorheen

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, ik pak altijd $10 terug uit die tolmand

hoe dan?

Police Cruiser pakken. Sirene aanzetten en dan gaat die slagboom automatisch open. Zo bespaar je $5 :D!

hij zegt dat ie het terug pakt uit de mand

Bewerkt: door Mr.Bellic
Link to comment
Delen op andere websites

Dit hoort eigenlijk in het GTA IV easteregg forum. Want daar kan je ook tips plaatsen ;)

En dit was al een tijdje bekend. Maar alsnog leuk gevonden!

Ik wacht altijd netjes ;):bonk:

Groeten,

Bewerkt: door thegtaman
Link to comment
Delen op andere websites

Haha, ik pak altijd $10 terug uit die tolmand

hoe dan?

Police Cruiser pakken. Sirene aanzetten en dan gaat die slagboom automatisch open. Zo bespaar je $5 :D!

hij zegt dat ie het terug pakt uit de mand

Dat was een grapje natuurlijk!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...