Timske Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Ja, beetje heel erg simpel maar ik ben nog een beginner Reageren
cj101 Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Best wel goed voor een beginner. Reageren
Timske Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Best wel goed voor een beginner. Bedankt, heb je nog tips? Reageren
Farid. Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Best wel goed voor een beginner. Bedankt, heb je nog tips? Probeer je render er een beetje in te blenden. En een brush is nooit verkeerd Reageren
Timske Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Best wel goed voor een beginner. Bedankt, heb je nog tips? Probeer je render er een beetje in te blenden. En een brush is nooit verkeerd Als ik da wist was die mooier Reageren
Ferre Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Render niet inblenden. Ga geen 'standaard' sigs maken. De render is erg goed gekozen. Misschien zijn hier en daar de randjes niet goed afgewerkt, maar dat ligt aan de maker van de render. Het kleurgebruik maakt deze sig zo mooi. De originele achtergrond, zonder brushes die we al 1000 keer hebben gezien, is erg mooi. Het is een mooi geheel geworden! 85% - Een erg mooie sig. Eens een keer geen sig met grunge brushes in een kleurtje op de achtergrond, een lelijke border, slecht kleurgebruik, ingeblende renders en andere dingen die een sig mooi zouden moeten maken. Dit is simpel maar erg goed! Reageren
Timske Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Hoe kan ik brusjes enzo toevoegen.. Reageren