Timske Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Ja, beetje heel erg simpel maar ik ben nog een beginner Reageren
cj101 Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Best wel goed voor een beginner. Reageren
Timske Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Best wel goed voor een beginner. Bedankt, heb je nog tips? Reageren
Farid. Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Best wel goed voor een beginner. Bedankt, heb je nog tips? Probeer je render er een beetje in te blenden. En een brush is nooit verkeerd Reageren
Timske Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Best wel goed voor een beginner. Bedankt, heb je nog tips? Probeer je render er een beetje in te blenden. En een brush is nooit verkeerd Als ik da wist was die mooier Reageren
Ferre Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Render niet inblenden. Ga geen 'standaard' sigs maken. De render is erg goed gekozen. Misschien zijn hier en daar de randjes niet goed afgewerkt, maar dat ligt aan de maker van de render. Het kleurgebruik maakt deze sig zo mooi. De originele achtergrond, zonder brushes die we al 1000 keer hebben gezien, is erg mooi. Het is een mooi geheel geworden! 85% - Een erg mooie sig. Eens een keer geen sig met grunge brushes in een kleurtje op de achtergrond, een lelijke border, slecht kleurgebruik, ingeblende renders en andere dingen die een sig mooi zouden moeten maken. Dit is simpel maar erg goed! Reageren
Timske Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Hoe kan ik brusjes enzo toevoegen.. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Mooie sig Timske Ik vind het mooi voor een beginner (ben ik ook dus niet daarop reageren) Je kunt misschien die vuurbal voor die rand plaatsen dan ziet het er mooier uit. want dan is het echt alsof Mario hem gooit (als dit de bedoeling was) Welke Tut heb jij hiervoor gebuikt? Reageren
Vegeta Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Het is beter om meerdere tut's te gebruiken en inelkaar te zetten dat is ook wat orgineler en de uitkomst is ook mooier. Ik ben ook een beginner en hieronder zie je mijn eerste afgeronde siganture, ik begon met een paar lelijke maar k leerde en leerde en deze vond ik mooi genoeg om als mijn signature in te stellen. Ik heb gebruik gemaakt van meerdere tut's eentje voor de vuurachtige achtergrond, eentje voor de effect op goku en eentje voor een groot donker effect op het hele signature. De witte balk waar mijn naam op staat zag ik bij iemand maar zonder tut, dus heb ik 2 lijnstje getrokken en op een nieuwe layer een balk gemaakt en op overlay gezet !! Dus zo zie je gwn een beetje van hier en een beetje van daar en samen word het iets wat jij mooi vind. Reageren
Farid. Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Welke Tut heb jij hiervoor gebuikt? Ik denk geen, ik herken geen van de tut's op deze site helemaal in z'n siggie Reageren
Timske Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Mijn volgende sign die ik zelf ga maken word denk ik een beetje het zelfde als Cesar, zoiets met die balk wouw ik eigenlijk al met een andere sign doen maar die heb ik niet opgeslagen etc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.