Jump to content

Nooit iemand op mp?


VStarink

Recommended Posts

Jij bent xbox.Dan weet ik het niet.Als jij PS3 heb.Doe dan : Multiplayer,Freemode,Private slot none.En dan ontvang je veel meer mensen.
Hey,

Ligt het aan mij of zijn er heel weinig mensen die MP op de PS3 spelen :duh:? (free mode dan)

Als het in het verkeerde topic staat, excuses daarvoor.

Mvg. Vinnie

Op de 360 zijn altijd mensen. Ik kom altijd automatisch in een server met iets van 5 à 6 mensen.. Maar ik doe ook altijd Private Slots 0. Weet niet ens waar dat nodig voor is..

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Jij bent xbox.Dan weet ik het niet.Als jij PS3 heb.Doe dan : Multiplayer,Freemode,Private slot none.En dan ontvang je veel meer mensen.
Hey,

Ligt het aan mij of zijn er heel weinig mensen die MP op de PS3 spelen :duh:? (free mode dan)

Als het in het verkeerde topic staat, excuses daarvoor.

Mvg. Vinnie

Op de 360 zijn altijd mensen. Ik kom altijd automatisch in een server met iets van 5 à 6 mensen.. Maar ik doe ook altijd Private Slots 0. Weet niet ens waar dat nodig voor is..

Private slot is om nuubjes buiten te houden, handig

als je alleen met vrienden wilt klooien.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij bent xbox.Dan weet ik het niet.Als jij PS3 heb.Doe dan : Multiplayer,Freemode,Private slot none.En dan ontvang je veel meer mensen.
Hey,

Ligt het aan mij of zijn er heel weinig mensen die MP op de PS3 spelen :duh:? (free mode dan)

Als het in het verkeerde topic staat, excuses daarvoor.

Mvg. Vinnie

Op de 360 zijn altijd mensen. Ik kom altijd automatisch in een server met iets van 5 à 6 mensen.. Maar ik doe ook altijd Private Slots 0. Weet niet ens waar dat nodig voor is..

Private slot is om nuubjes buiten te houden, handig

als je alleen met vrienden wilt klooien.

:bier: Is het niet voor een hoeveelheid mensen in 1 server kunnen?

Als je met vrienden wil kloten moet je gewoon Partéh mode doen, Krijg je ook een soort van savehouse.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat niet alleen in freemode, maar ook in alle andere multiplayer spellen er altijd weinig mensen zijn, en ik hoor meer mensen met een PS3 die dat hebben. Het is heel irritant, want als ik team deathmatch wil doen, zijn er maar 2 andere mensen, en we gaan niet een paar uur zitten wachten totdat we genoeg spelers hebben:P

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat niet alleen in freemode, maar ook in alle andere multiplayer spellen er altijd weinig mensen zijn, en ik hoor meer mensen met een PS3 die dat hebben. Het is heel irritant, want als ik team deathmatch wil doen, zijn er maar 2 andere mensen, en we gaan niet een paar uur zitten wachten totdat we genoeg spelers hebben:P

Hoe laat ga jij altijd spelen dan want ik heb daar echter niet zo heel veel last van...



Op tijdens als 's ochtends heel vroeg of rond 18:00 ja dan is het heel rustig wat ook logisch is...

Maar 's avond zo rond een uurtje of 19:30 is heb best redelijk druk hoor.....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...