extron Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Weet iemand waar ik de texturen kan vinden van de random spelers in gta , dus niet cj zelf Bedankt, Extron --------- Reageren
Mythbuster Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) Yup, dat weet ik: de gta3.img, en het antwoord op de vraag die gaat komen als ik dit niet typ: Yup, het is een takkebaan om de goede te zoeken, aangezien ze bijna allemaal rare namen hebben. Heel toevallig weet ik één van de namen: bmori.dff en bmori.txd (omdat ik toevallig daarmee heb zitten kloten een tijd geleden). Voor zover ik weet staan er een aantal peds onder elkaar(peds = pedestrians = voetgangers = die random spelers die jij bedoelt, voor als je dat nog niet wist ), dus je zou eens kunnen kijken naar de .dff's en .txd's die onder en boven bmori.dff en bmori.txd staan. Je kan ook eens zoeken op namen als "ballas" en "biker", want de balla gang members heten b.v. ballas1.dff en ballas2.dff en ballas3.dff, bikera en b zijn van de biker "gang". Verder zie ik dat veel ped dff en txd namen met "bm" beginnen(waarom weet ik niet ). Characters in SA van wie je missies krijgt enzo hebben wel eigen namen, b.v. claude.dff, al zijn sommige namen afgekort, catalina's bestanden heten bijvoorbeeld cat.dff en cat.txd... Denk dat je hier wel wat mee kunt.... (en als je het nog niet wist: de .txd is de texture, de .dff is het model) EDIT@hieronder: Ja da's ook een manier.. stuk slimmer dan wat ik zei.... Bewerkt: 6 augustus 2008 door Mythbuster Reageren
Crypteq Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) het kan heel makkelijk met de pededitor, de pededitor is een tool waarbij je alle personen kunt opzoeken, je krijgt meteen te zien hoe ze eruit zien. ook staat de dff en de txd erbij. Download BC7 Bewerkt: 5 augustus 2008 door BC7 Reageren
extron Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Bedankt voor de antwoorden , sorry dat ik nog niet heb geantwoord hierop maar ik was even druk bezig met mijn cruisecontrol en het helpen van iemand bij een code die hij helemaal wilt maken, maar hierbij dus bedankt en ik heb al eens gekeken en ik kan alles vinden Bedakt, Extron -------- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.