Farid. Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Hallo mensen Heb er weer een hoor, hij is 500x500 Pixels dus te groot voor in me handtekening Vind hem zelf goed gelukt. Heb er best lang aan gewerkt, want er kwam om de minuut wel weer een idee binnen C&C is welkom! Heel graag zelfs. Farid Reageren
Vegeta Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Wow ten eerste geloof ik niet dat jij het hebt gemaakt.... en ten tweede je kan het toch altijd knippen tot het in je sig past !! Reageren
Farid. Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Wow ten eerste geloof ik niet dat jij het hebt gemaakt.... en ten tweede je kan het toch altijd knippen tot het in je sig past !! Wow, ten eerste zie ik dit als een beledeging, dus post dan niet! EN JA IK HEB HEM ZELFGEMAAKT JA! En Geloof je me niet, post dan niet. DankU Verder nog C&C? Reageren
gammie_ Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Mooi gemaakt hoor! Ik zie jou steeds beter worden in PS Allereerst past de kleur samenstelling goed bij elkaar, zo heb je ook je render mooi ingeblend niet té veel en niet té weinig, maar mijn mening precies goed. Waar ik alleen over val is je font (lettertypen), deze ziet er een beetje pixel achtig uit bij de buiten lijntjes en dat vind ik totaal niet mooi, misschien dat je daar nog het een en ander aan kan veranderen/verbeteren? Beoordeling: Effecten: 8,0 Render: 8,5 Font: 5,9 Blending: 8,0 Cijfer: 7,6 Ga zo door! Reageren
Farid. Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Kan iemand hem raten met 'flitskikker rate system' Ben toch wel beniewd Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Kan iemand hem raten met 'flitskikker rate system' Ben toch wel beniewd ik edit mijn bericht wel als ik heb gerate want dat systeem staat niet op deze PC ik plaats het over 10 minuutjes ofzo. Reageren
Rebellion Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ik zou die tekst anders doen, die verpest het helemaal. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 hier is de rate met het Rate System: Lettertype: 6,66666666666667 Plaatsing: 8 Face: 8 Kleur: 4 Render: 8,33333333333333 Plaatsing: 10 Mooiheid: 7 Ingeblend: 8 Border: 0 Stijl: 0 Dikte: 0 Kleur: 10 Stijl: 10 Verdeling: 10 Achtergrond: 10 Effecten: 8 Overige: Bonuspunten: Commentaar: Mooi plaatje, alleen heb ik het gevoel als ik kijk naar je andere Sigs dat jij deze niet zelf hebt gemaakt. Als jij hem wel hebt gemaakt: KUTGW TOTAAL: 7,166667 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures Zo goed? Reageren
Farid. Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ja Bedankt MAAR WAAROM GELOOFT NIEMAND DAT IK HEM HELEMAAAL ZELF HEB GEMAAKT? Reageren
Vegeta Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Omdat ik d8 dat je de achtergrond zelf had gebrusht maar toen was ik niet zo bekend met c4d's of je hebt de achtergrond van google kan ook. Reageren
Farid. Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Omdat ik d8 dat je de achtergrond zelf had gebrusht maar toen was ik niet zo bekend met c4d's of je hebt de achtergrond van google kan ook. De achtergrond is een 'twirl' die had ik even gevolgd met een tut Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.