Frans202 Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) ik wilde een health cheat in me telefoon zette maar ik pakte per ongeluk die van health en wapens. krijg je die er ook weer uit of blijft die voor altijd in je telefoon?? Bewerkt: 5 augustus 2008 door Frans202 Reageren
joppie Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Nee, deze blijf altijd in je telefoon opgeslagen, wat trouwens bij elke cheat zo is. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 dat gaat niet maar dan nog dan heb je die cheat altijd dan moet je hem niet meer zoeken Reageren
FireFighter Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 De cheats blijven opgeslagen in je telefoon. Helaas, volgende keer beter kijken voordat je een code intypt . Groeten, Reageren
Valto Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Maakt verder toch niet zo veel uit of je nou een cheat extra in je telefoon hebt staan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.