Miek Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) Hallo beste GTAforummers onder ons, Ik wil jullie graag het "grote zangtopic" voorstellen. Hierbij is de bedoeling dat we namelijk over, euhm.., wel over zingen gaan posten. Eigenlijk moet je filmpjes posten waarin je zingt. Je hoeft je niet te schamen, iedereen denkt over zichzelf dat ze slecht zingen, ik zeker. Je kan hier terecht. En elk filmpje dat je post komthier geschreven wat je zingt, hier in de eerste post. Ik geef een voor beeld. Lid post hier onderaan z'n filmpje. Dan zet ik in de eerste post de link naar zijn film, en een link naar het echte liedje. Zo dus:(Lid zingt Wonderwall) Lid <--het lid die het zingt Wonderwall<--het liedje dat hij zingt, en de link naar zijn filmp _________________________________ Oasis-Wonderwall<--zo noemt de artiest van het liedje en bevat een link naar het echte lied. Hierbij open ik het zangtopic, dat er velen in mogen posten! Natuurlijk mag je mekaar raten, maar niemand kwetsen! Miek Wonderwall __________________________________ Bewerkt: 5 augustus 2008 door Miek Reageren
Miek Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) Dit ben ik die Wonderwall zing Shame shame shame.. Bewerkt: 5 augustus 2008 door Miek Reageren
Daan007 Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Ik ben er zelf ook niet echt trots op... :$ Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Ik heb een liedje van Nickelback gekozen. Shame shame. :$ Reageren
Miek Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) Het is de bedoeling dat jullie het zingen!! En ik weet dat jullie dat niet zijn!... Bewerkt: 5 augustus 2008 door Miek Reageren
Nadine.Gtaaa Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Dit ben ik die Wonderwall zing Shame shame shame.. Jij kangoed zingen! 8.5/10 Reageren
Thundercover Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Zit je, Miek? Volgens mij kan je meestal beter staan om te zingen. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Miek, jij kan echt niet zingen. Echt top gewoon! Ik geef je een 9/10. Reageren
Fuffie Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Miek, jij kan echt niet zingen. Echt top gewoon! Ik geef je een 9/10. Ik zei toch Miek, heel veel vinden het mooi 10/10 Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Als je staat concentreer je je beter op de tekst en de noten. Het blijkt ook dat je beter zingt. Dat is tegen mij gezegd dan, ik weet niet waar je naar staart? Als het maar NIET naar je eigen is, want dan word je onzeker en begint je stem te trillen. Wat ik zeker goed vind is op 1.2 minuten dat anybady. Je gaat mooi mee, niet te hoog. En ook zeker niet te laag. Verder pak je de ups en downs ook goed mee, respect jongen . 7/10 Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Ik ben er zelf ook niet echt trots op... :$ Hahahahaha :schater: ik kom niet meer bij!!! Ik heb een liedje van Nickelback gekozen. Shame shame. :$ Woow, die ziet er niet uit!! Je bent dat echt niet hoor, kijk wanneer het is toegevoegd, 2februari xD Enne, Miek? Uh, ik hoor volgens mij meer die zanger dan jou. Of het licht aan mij. Iniedergeval, dit is echt het lach-topic van 2008!! Vooral die van Daan was om te lachen. Miek, ik lachte niet om jou, als je dat denkt. Je durft het ten minste Bewerkt: 6 augustus 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.