KillerZero86 Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Ik vroeg me af of er ook een versie van Mario bestaat voor de psp? Reageren
gammie_ Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Nee helaas, Mario is echt een Nintendo product en dus eigenlijk alleen op de Nintendo varianten beschikbaar (zoals: Nintendo DS, Nintendo GameCube, Wii ect.) Natuurlijk zijn er wel wat Mario games op de PC, maar daar houdt het dan ook bij op. Reageren
Daan007 Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Nee, die bestaat helaas nog niet. Er zijn echter wel manieren om Mario op de PSP aan het draaien te krijgen. Maar ik weet niet of deze malafide praktijken toegestaan zijn op het forum. Reageren
Miek Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Nee, die bestaat helaas nog niet. Er zijn echter wel manieren om Mario op de PSP aan het draaien te krijgen. Maar ik weet niet of deze malafide praktijken toegestaan zijn op het forum. Dus je bedoelt een emulator? Inderdaad illegaal op dit forum. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Homebrew downloads. Maar da ga ik niks over vertellen (heb het gedaan op mijn oude psp) Is tevens ook illegaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.