Jump to content

Tennis!

FireFighter

Zit jij op tennis?   

14 leden hebben gestemd

1. 1. Zit jij op tennis?!

• Ja
      6
    • Nee
      4
    • Nee, maar ik zou wel graag willen
      2
    • Tennis?! Ik haat het!!!
      2
  2. 2. Hoe lang zit jij al op tennis?

• 0-1 jaar
      9
    • 1-3 jaar
      0
    • 3-6 jaar
      2
    • 6-9 jaar
      2
    • 10+ jaar
      1

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste leden,

Post hier alles over de sport: Tennis! Beantwoord de poll ook eventjes ;)

Even over mijzelf.

Ik zit al 8 jaar op tennis. Ben er dus op gegaan toen ik 3 was. In het begin was het gewoon een hobby. Ik dee het één keer één uur per week. Toen ik 9 jaar was, werd ik gevraagd om bij de KNLTB(Koningklijke Nederlandse Law Tennis Bond) te spelen. Dit Accepteerde ik. Maar ik vond de lessen maar saai bij de KNLTB (bond). Aan het einde van het tennis seizoen besloot ik te stoppen met spelen bij de bond en sloot me aan in Amstelpark. Daar hadden wij hele goeie recensies over gelezen/gehoord.

Nu speel ik nog steeds bij Amstelpark en vind dit helemaal geweldig. Ik speel nu bij de selectie van Amstelpark. Als mij dat lukt kom ik in de selectie van Noord-Holland en als dat mij lukt, Jong oranje.

Voor de mensen die niet weten wat tennis is (lijkt mij niemand maar voor de zekerheid :puh: ) kijk >Hier op wikipedia<

Nu jullie,

Groeten,

Bewerkt: door thegtaman
Geplaatst:

Ik heb even op tennis gezeten.

Maar vond het nooit wataan, Noujaa tenminste die tennisclub wasniks!

Watgoed dat jij zover bent!,

:tu:

Geplaatst:

Ze hebben mij wel eens gezegd dat ik er goed in ben, en ik doe het ook graag, maar ik ben nog nooit in een club geweest(ik heb de derde optie genomen)

Geplaatst:
Het is wel op verkeerde afdeling. Maar ik antwoord toch. Ik speel niet tennis maar wel badminton.

Het is nu verplaatst naar sport.

Nu kunnen we beginnen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb ff op tennis gezeten..Het was wel leuk alleen ging er veelste weinig heen :puh: Ben daarna nog 2 jaar betaald voor niks XD

Maar nice dat je daarbij zit thegtaman :tu: Hopelijk zien we je over een jaar of 8 op de olympische spelen :Y

Bewerkt: door oostzaan
Geplaatst:

Ik zit er al een paar maantjes op en ik kan het best redelijk. serveren heb ikk bijna onder de knie en ik kan ook een rally mooi uitspelen.

Geplaatst:
Ik zit er al een paar maantjes op en ik kan het best redelijk. serveren heb ikk bijna onder de knie en ik kan ook een rally mooi uitspelen.

Waar woon je? In Amsterdam, kunnen we samen een keer spelen :puh:

Geplaatst:

Waar woon je? In Amsterdam, kunnen we samen een keer spelen :puh:

Spijkenisse, vlakbij Rotterdam.

Geplaatst:

Ik speel inmiddels al een jaar of 8 tennis (ik begon toen ik 7 jaar was) en het bevalt me opzich wel. Ik speel ook competitie maar dat gaat mij vooral om de gezelligheid in het team, niet echt om het winnen. Ik speel ook een speciale selectie training, van 3 uur in de week en dat is wel erg leuk en je steekt er wel wat meer van op.

Geplaatst:
Ik speel inmiddels al een jaar of 8 tennis (ik begon toen ik 7 jaar was) en het bevalt me opzich wel. Ik speel ook competitie maar dat gaat mij vooral om de gezelligheid in het team, niet echt om het winnen. Ik speel ook een speciale selectie training, van 3 uur in de week en dat is wel erg leuk en je steekt er wel wat meer van op.

Ik tennis nu al zo'n 10 jaar, maar ik heb afgelopen jaar (toen ik nog 16 was) bij de senioren competitie getennis'd maar dat vond ik niet zo heel tof maarja

Geplaatst:

Ik tennis nu al zo'n 10 jaar, maar ik heb afgelopen jaar (toen ik nog 16 was) bij de senioren competitie getennis'd maar dat vond ik niet zo heel tof maarja

Goed!! Speel je ook in de selectie of iets of doe je het voor de lol?

Groeten,

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...