VStarink Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 Hey, Steeds als ik in een game zit geeft die aan dat mijn connection to players lost of your router is to strickt ofzo. Ik word hier dus echt graftyfus[/font]ziek van! Kan iemand me helpen.. Mvg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 gewoon even de beveiligingsinstellingen van je router checken want hij houdt waarschijnlijk iets tegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VStarink Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 Hoe doe ik dat? [ben niet zo handig met die dingen] Mvg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timking99 Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2008 Hoe doe ik dat? [ben niet zo handig met die dingen]Mvg. Ik heb dit heel af en toe, maar als je een router hebt, heeft die meestal een eigen instellingen-site, ik weet niet wat voor merk je hebt? Anders moet je ff kijken op google wat die site van jou router is, ik weet alleen die van linksys, weet niet of je die toevallig hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VStarink Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik heb sitecom ofzo iets, maar ik vind het raar. Als ik FIFA 08 of NFS Carbon of Formula 1 online speel dan gaat alles gewoon zoals single player, snel dus. Maar alleen bij GTA IV krijg ik die meldingen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickcen Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2008 Ja, gta maakt net even anders gebruik van de multiplayer mogelijkheden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2008 Ik heb dat ook.Maar dat licht echter aan je verbinding. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2008 Ik heb sitecom ofzo iets, maar ik vind het raar.Als ik FIFA 08 of NFS Carbon of Formula 1 online speel dan gaat alles gewoon zoals single player, snel dus. Maar alleen bij GTA IV krijg ik die meldingen.. Ik heb Netgear en ik heb precies hetzelfde. Op de PC is het internet razendsnel en werkt alles, op BF:BC werkt ook alles vlekkenloos net als bij Halo 3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2008 Ik heb sitecom ofzo iets, maar ik vind het raar.Als ik FIFA 08 of NFS Carbon of Formula 1 online speel dan gaat alles gewoon zoals single player, snel dus. Maar alleen bij GTA IV krijg ik die meldingen.. Ik heb Netgear en ik heb precies hetzelfde. Op de PC is het internet razendsnel en werkt alles, op BF:BC werkt ook alles vlekkenloos net als bij Halo 3. Dit komt omdat GTA gebruik maakt van een NAT type.... De andere games maken gebruik van Type 2 echter gebruikt GTA IV nat type 3....Hier zit het verschil in.daarom kan het zijn dat je bij GTA IV foutmeldingen en problemen hebt die je bij een ander spel niet hebt.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2008 Ik heb sitecom ofzo iets, maar ik vind het raar.Als ik FIFA 08 of NFS Carbon of Formula 1 online speel dan gaat alles gewoon zoals single player, snel dus. Maar alleen bij GTA IV krijg ik die meldingen.. Ik heb Netgear en ik heb precies hetzelfde. Op de PC is het internet razendsnel en werkt alles, op BF:BC werkt ook alles vlekkenloos net als bij Halo 3. Dit komt omdat GTA gebruik maakt van een NAT type.... De andere games maken gebruik van Type 2 echter gebruikt GTA IV nat type 3....Hier zit het verschil in.daarom kan het zijn dat je bij GTA IV foutmeldingen en problemen hebt die je bij een ander spel niet hebt.... daar moet ik je tegen spreken... ze gebruiken geen NAT Type's... maar wat ik er van begrijp is dat ze informatie soms beveiligen... ik heb er van begrepen dat bij Nat Type 3 er gewoon niet genoeg internet beveiliging is voor GTA IV om het goed te laten lopen... voor we dit allemaal doen zou ik de topic starter adviseren om te kijken wat zijn NAT Type is... is die 3, dan heb je een probleem... als je wilt kijken wat je router software is, moet je via je computer er in kijken... dit doe je via 192.168.0.1 in je adres balk te typen, dan als wachtwoord en naam admin in te voeren... dan zou je het daar moeten kunnen vinden... BTW: is je router een SiteCom 54g Turbo met als software WL-173? dat had ik, en ik moest een nieuwe router kopen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Elias--- Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2008 Hoe doe ik dat? [ben niet zo handig met die dingen]Mvg. Ik heb dit heel af en toe, maar als je een router hebt, heeft die meestal een eigen instellingen-site, ik weet niet wat voor merk je hebt? Anders moet je ff kijken op google wat die site van jou router is, ik weet alleen die van linksys, weet niet of je die toevallig hebt? ik heb ook linksys met hetzelfde probleem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
(MOH)tomik Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2008 Ik heb ook een sitecom wl-173 maar ik heb nergens last van gelukkig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2008 (bewerkt) heb ik ook last van zit in midden in game krijg je zon meldig heel irritand. dan kan ik soms ook een week of een paar dagen online doen maar alles is goed het is weer zo ver dit krijg ik Bewerkt: 6 oktober 2008 door mrtuning Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2008 heb ik ook last van zit in midden in game krijg je zon meldig heel irritand. dan kan ik soms ook een week of een paar dagen online doen maar alles is goed het is weer zo ver dit krijg ik Nat type....? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.