Tha Real G. Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Take 2 Reveals More Detail on GTA: PSP's Release Date Sun March 6, 2005 - 01:09AM | Comments (10) Take Two did announce their financial results this past Thursday and in doing so, revealed a little more about their plans for PSP. GTA PSP now has an estimated release date of between May and July of this year. We could see a release on the same day as GTA: San Andreas on Xbox and PC (June 7th, USA/June 10th Europe), although Take 2 should've learned from the mistakes made releasing GTA: Advance alongside the PS2 version of San Andreas. More news as it's available. Reageren
Baffie Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Even vrij vertaald. Take 2 heeft meer details uitgegeven over GTA(PSP): de releasedate van PSP Zondag 6 maart 2005 - 01:09AM | Becommentarieert (10) Take 2 kondigde hun finciële resultaten verleden donderag aan, en tegelijkertijd lieten ze iets meer weten over hun plannen voor de PlayStationPortable GTA PSPheeft nu een geschatte releasedate in dít jaar tussen mei en juli. Wij zouden een releasedate op de zelfde dag als GTA kunnen doen: San Andreas op Xbox en PC (7 juni VS/10 Juni Europa), hoewel Take 2 zou hebben geleerd van de fout om GTA Advance ongeveer tegelijkertijd uit te brengen met de PS2 vesie van San Andreas, daardoor is er nog weinig zeker. Meer nieuws als dat mogelijk is. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Werd tijd dat ze met informatie zouden komen, het duurde wel érg lang, nu maar hopen dat ze in hun ogen écht van de fout hebben geleerd en de GTA PSP verise op écht niveau is.... Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 ik dacht dat hij nog later uitkwam? rond de 20ste of zo? Reageren
W3sl3y Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 ik vroeg net bij de E-plaza(maak ik nu reclame) wanneer de PSP uitkwam en toen zei ie: 1 september dat is toch niet waar want dan komt GTA PSP eerder uit dan dat de PSP in europa uit is. Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 ja die winkel is van de 19e eeuw Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 7 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2005 ja die winkel is van de 19e eeuw wat heeft dat ermee temaken <_< Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 ja die winkel is van de 19e eeuw wat heeft dat ermee temaken <_< Ja vraag ik ook mij af <_< Reageren
zupadomien Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 http://au.playstation.com/news/rockstar_psp.jhtml dit is een site met info en screens van gta psp Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 5 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 er zullen zeker acties enzo komen zoals koop 10 pakken cola en win een PSP :huh: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 (bewerkt) Maar ik heb een vraagje. Ik zag laatst in de winkel een 256 MB kaartje voor de PSP liggen. Alleen het hoesje want hij was nog niet te koop. Hij lag in de PSP vitrine kast. Maar nu is mijn vraag. Als ik z'on kaartje heb kan ik er dan ook muziek op zetten en muziek met de PSP beluisteren. Dat kaartje koste trouwens rond de 40-50 euro. Ik weet het niet meer precies. Bewerkt: 15 mei 2005 door Mazzeltje Reageren
Extreme G Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 (bewerkt) Jah op die PSP Memorystick heet dat ken je Films, Muziek, Videoclipts en foto zette 512 mb kost nu 80 euro maar je meot wel DUO hebben of DUO PRO waar geen DOU staat moet je niet kopen want dat zijn de verkeerde Bewerkt: 15 mei 2005 door Extreme G Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Jah op die PSP Memorystick heet datken je Films, Muziek, Videoclipts en foto zette 512 mb kost nu 80 euro maar je meot wel DUO hebben of DUO PRO waar geen DOU staat moet je niet kopen want dat zijn de verkeerde Sorry dat ik het niet echt snap. Maar waar moet Duo op staan. Op de PSP of op de Memory stick. En 512MB is dus de grootste stick of zijn er nog grotere sticks te kopen. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Jah op die PSP Memorystick heet datken je Films, Muziek, Videoclipts en foto zette 512 mb kost nu 80 euro maar je meot wel DUO hebben of DUO PRO waar geen DOU staat moet je niet kopen want dat zijn de verkeerde Voor 512 mb krijg je niet veel films. @mazzeltj: Er zullen dan ook wel grotere zijn. Reageren
Aloyz Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Jah op die PSP Memorystick heet datken je Films, Muziek, Videoclipts en foto zette 512 mb kost nu 80 euro maar je meot wel DUO hebben of DUO PRO waar geen DOU staat moet je niet kopen want dat zijn de verkeerde Voor 512 mb krijg je niet veel films. @mazzeltj: Er zullen dan ook wel grotere zijn. er is ook nog een 1 gb en er komt een 2 gb, dei films kan je verkleinen, dan passen er ongeveer 5 op een 1 gb kaartje, of je maakt ze nog kleiner. maar we gaan offtopic! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.