Timske Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) Heb ooit een kleine animatie gemaakt van me schildpad Let op de ogen! Cya Bewerkt: 5 augustus 2008 door Timske Reageren
.Senne Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 haha, best leuk gedaan, alleen is het wel erg mini. voor je op play geklikt hebt moet je weer op replay klikken. xD misschien had je het beter een paar keer achter elkaar geplakt om te laten afspelen, dat ie meer met zn ogen knipperde Reageren
Timske Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 haha, best leuk gedaan, alleen is het wel erg mini. voor je op play geklikt hebt moet je weer op replay klikken. xDmisschien had je het beter een paar keer achter elkaar geplakt om te laten afspelen, dat ie meer met zn ogen knipperde Ja eigenlijk wel, maar ik had 2 foto´s er van gemaakt had me neef ook een keer er een neuk animatie van gemaakt Maar toch bedankt voor je tip Reageren
bombaah Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 lolz, da is wel grappig xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.