Timske Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Hoevaak moet je die missie doen in de Cabbie, Ik bedoel eigenlijk, hoevaak moet je die missie doen om je taxi te hoppen.. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) Je moet 50 "fares" afvoeren bij de sub-missie "Taxi-Driver". Kijk anders even op WikiGTA.org voor meer informatie *Als je de missie hebt gehaald kun je niet alleen "hoppen" met een "Cabbie" of "Taxi", ook hebben deze 2 voertuigen nu NOS (lachgas, nitro). Bewerkt: 5 augustus 2008 door Mr. Sugo Reageren
Timske Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Bedankt, die nitro [nos] boeit me niks Nu kan ik iets leuks doen met stunt video Voor volgende video dan ikmoet er nog een editten Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Bedankt, die nitro [nos] boeit me niks Nu kan ik iets leuks doen met stunt video Voor volgende video dan ikmoet er nog een editten Laat het me weten als de video klaar is? Ben benieuwd! Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Het begint goed "Taxi!........EY! OPEN THE ****ING DOOR!" Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Door mods wil het wel eens zijn dat als er een ander persoon wil instappen dat de deuren van het voertuig 'op slot' zijn. Als je de N00bmode hebt en dit gebeurt dat de deuren op slot zijn komt het door de Infinite Plar/Car Functie die moet je dan uit zetten en in het desbeteffende voertuig gaan zitten dan kun je kijiken of ze er nu wel in gaan Hopen maar dat het lukt Reageren
Timske Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 IK WIST AL WAAR HET AANLAG.. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Door mods wil het wel eens zijn dat als er een ander persoon wil instappen dat de deuren van het voertuig 'op slot' zijn. Als je de N00bmode hebt en dit gebeurt dat de deuren op slot zijn komt het door de Infinite Plar/Car Functie die moet je dan uit zetten en in het desbeteffende voertuig gaan zitten dan kun je kijiken of ze er nu wel in gaanHopen maar dat het lukt Whahaha Hij plaatste die screen voor de grap! Hehe eerst even nadenken voor je die hele zooi post! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik bedoel eigenlijk, hoevaak moet je die missie doen om je taxi te hoppen..Als het alleen om het hoppen gaat, voor een stunt video, kan je ook de cheat gebruiken dat alle auto's kunnen hoppen (i.p.v. de claxon). Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik bedoel eigenlijk, hoevaak moet je die missie doen om je taxi te hoppen..Als het alleen om het hoppen gaat, voor een stunt video, kan je ook de cheat gebruiken dat alle auto's kunnen hoppen (i.p.v. de claxon). cheats 4 noobs! Reageren
Timske Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Ik bedoel eigenlijk, hoevaak moet je die missie doen om je taxi te hoppen..Als het alleen om het hoppen gaat, voor een stunt video, kan je ook de cheat gebruiken dat alle auto's kunnen hoppen (i.p.v. de claxon). cheats 4 noobs! Had da eerder vertelt Kom maar op, wat is die cheat.. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) Kom maar op, wat is die cheat..Klik rechtboven op 'Walkthrough'. Maar dat wist je zelf ook al natuurlijk. @ hieronder: Grote jongen! Heb je dat helemaal zelf gevonden? Knap hoor! Bewerkt: 8 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Timske Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Hebbes: Voertuigen hebben extreem veel grip en kunnen 'hoppen' i.p.v. de claxon. code PGGOMOY Reageren
GTA Monster Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Kom maar op, wat is die cheat..Klik rechtboven op 'Walkthrough'. Maar dat wist je zelf ook al natuurlijk. @ hieronder: Grote jongen! Heb je dat helemaal zelf gevonden? Knap hoor! Whahahah, met een code kraaker zeker? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.