Farynthane Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Vroeg mij af of er personen zijn die mij willen toevoegen of ik hen...heb afgelopen zaterdag even een netwerk kabel gehaald voor mijn PS3, zodat ik online kan. Ga donderdag even een (bluetooth) headset halen, denk ik. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Vroeg mij af of er personen zijn die mij willen toevoegen of ik hen...heb afgelopen zaterdag even een netwerk kabel gehaald voor mijn PS3, zodat ik online kan. Ga donderdag even een (bluetooth) headset halen, denk ik. Als je wilt dat mensen je toevoegen geef dan even je PSN-id op hier.Dat maakt het allemaal wat makkelijker.Als jij mensen wilt toevoegen en je stuurd een verzoek om een vriend te worden geef dan even aan dat je van dit forum bent en waarom je graag wilt dat de ander je toevoegd....Staat wat vriendelijker....Ik persoon verwijder namelijk alle verzoeken waar niets is bijgezet... Als er echter alleen maar staat: "Verzoek om toe te voegen" en ik ken de speler niet dan verwijder ik de aanvraag zonder pardon....Hoop dat je snel een groot en leuk netwerk opbouwt. Reageren
Farynthane Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Mijn PSN-id is Farynthane. Zo als er iemand is die mij zou willen toevoegen om wat GTA 4 online samen te doen. Je bent welkom. Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Mijn PSN-id is Farynthane. Zo als er iemand is die mij zou willen toevoegen om wat GTA 4 online samen te doen. Je bent welkom. Voeg me maar toe me accounts is Gsta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.