GreyFox-Smurf Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 hoi allemaal ik heb NFSMW net nieuw op de pc maar ik had een vraag . kun je tijdens een achtervolging die geel politie wagen van agent cross achter je aan krijgen ? alvast bedankt GRTZ GFS Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Die kan je wel achter je aan krijgen, maar daar zit Cross niet in, en er komen zelf méér, dan één Corvette C6 achter je. Je moet ook nog bij Blacklist 3 zijn (Minimaal)! Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Die kan je wel achter je aan krijgen, maar daar zit Cross niet in, en er komen zelf méér, dan één Corvette C6 achter je. Je moet ook nog bij Blacklist 3 zijn (Minimaal)! juist dat moest ik horen bedankt Reageren
FerryN Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Cross komt volgens mij WEL achetr je aan, dit is dezelfde Corvette, maar daar zijn de kleuren omgedraaid! Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Cross komt volgens mij WEL achetr je aan, dit is dezelfde Corvette, maar daar zijn de kleuren omgedraaid! o ok Reageren
SWYV Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 in de introfilmpje had ik wel gene Corvette C6 gezien maar ingame zie ik toch nooit van dat gele politie Corvette hoor Reageren
Addicted2 Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Als je bezig bent met een achtervolging, in heat 5 dan kan het dat Cross opeens in een roadblock staat. Als je hem ziet, meteen speedbreaker gebruiken en hem tegen zijn ACHTERKANT rammen, dan zal hij total loss gaan en krijg je het bericht: Cross uitgeschakeld, 300.000 premie. Dat schiet lekker op bijv. om naar razor toe te werken. Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Als je bezig bent met een achtervolging, in heat 5 dan kan het dat Cross opeens in een roadblock staat.Als je hem ziet, meteen speedbreaker gebruiken en hem tegen zijn ACHTERKANT rammen, dan zal hij total loss gaan en krijg je het bericht: Cross uitgeschakeld, 300.000 premie. Dat schiet lekker op bijv. om naar razor toe te werken. En als hij niet total loss gaat? Gaat 'ie dan achter je aan of blijft hij net als bij andere auto's gewoon staan... Reageren
Dx11 Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Politie Achtervolgingen Tijdens het spel moet je ook objectieven tijdens achtervolgingen realiseren om verder te geraken. Een achtervolging begint als je in het zicht komt van de politie of als je er een uitlokt via het menu "Premie" in de "Blacklist 15". Er zijn 7 heatlevels: 1. Burgerpolitie (250 premie), maximum 5 politiewagens 2. Undercover-burgerpolitie (500 premie), maximum 10 politiewagens, wegversperringen. 3. Staatspolitie (Pontiac GTO - 2.500 premie), Lichte SUV (10.000 premie), maximum 15 politiewagens, wegversperringen. 4. Staatsundercoverpolitie (Pontiac GTO - 5.000 premie), Zware SUV (15.000 premie), helikopter, maximum 20 politiewagens, wegversperringen, wegversperringen met kraaienpoten. 5. Federale politie (Corvette C6 - 20.000 premie), Zware SUV (15.000 premie), helikopter, maximum 25 politiewagens, wegversperringen, wegversperringen met kraaienpoten. 6. Federale undercoverpolitie (Corvette C6 - 25.000 premie), Sergeant Cross (Corvette C6 - 100.000 premie), Zware SUV (15.000 premie), helikopter, maximum 30 politiewagens, wegversperringen, wegversperringen met kraaienpoten. 7. Zware SUV (15.000 premie), wegversperringen, wegversperringen met kraaienpoten. De undercoverpolitie onderscheidt zich van de gewone politie door de kleur. De undercoverpolitie gebruikt zwarte auto's en de gewone politie zwart-witte auto's. Heatlevels 6 en 7 komen enkel voor in de challenge serie. Heatlevel 6 heb je enkel in de Career mode net nadat je Razor verslagen hebt. Bij heatniveu 4 achtervolgt de helikopter je, hij volgt de achtervolging dus vanuit de lucht. Sergeant Cross Vanaf heat level 5 zal Sergeant Cross ook de achtervolging inzetten. Cross rijdt ook in een Corvette, al ziet deze er anders uit. Cross blijft achter de speler rijden en geeft aanwijzingen aan de andere agenten. Van wikipedia Conclusie, vanaf level 5 dus zit hij achter je aan.. Reageren
Addicted2 Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Dankje dx11 voor de uitleg, maar had ook korter gekund: Ja, hij komt achter je aan Alleen wel handig dat ik weet dat ik na Razorke heat level 6 kan krijgen Groet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.