Jump to content

GTA IV filmpje


Jon-asses

Recommended Posts

Hey iedereen,

Ik hou ervan om filmpjes te maken van mijn favo game's. GTA IV is daar één van, ik heb hier 7 trailers in 2 minuten gemixt en een verhaallijn erin gestoken + epic muziek. Zeker kijken allemaal! Ik vind het persoonlijk één van mijn besten :Y

Druk op 'High quality' en zet je geluid hoog :Y

Wat vinden jullie ervan?

Bewerkt: door Joriz
Youtube tags :)
Link to comment
Delen op andere websites

Hey iedereen,

Ik hou ervan om filmpjes te maken van mijn favo game's. GTA IV is daar één van, ik heb hier 7 trailers in 2 minuten gemixt en een verhaallijn erin gestoken + epic muziek. Zeker kijken allemaal! Ik vind het persoonlijk één van mijn besten :Y

Druk op 'High quality' en zet je geluid hoog :Y

Wat vinden jullie ervan?

Super filmpje, mooi gemonteerd !

Alleen het begin is een beetje saai, later word het wat mooier :Y

Vooral dat vechten.

8/10

Bewerkt: door Fuffie
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi filmpje. Respect, de muziek is goed gekozen, je kiest de perfecte momenten en vult ze goed aan, soms zijn de overgangen wat gemaakt en zitten er enkele piepkleine foutjes in, maar ik heb respect voor mensen die zo'n kanppe dingen kunnen!

KUTGW!

Link to comment
Delen op andere websites

Prachtig filmpje gewoon! Het enigste minder goede aan het filmpje is dat er soms te veel geluiden met een keer zijn. Dus 2 muziekjes én dan nog eens een stem. Dit hoor je in het begin goed, maar na een tijdje hoor je dit al wat minder, en is alles oké. :D

Ik geef je 8,5/10! KUTGW!

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gemaakt :tu:

Vooral met die boten en dat vechten enzo :dans:

Ik vind het jammer dat we geen filmpjes meer kunnen maken net als in Gta Sa, met multiplayer enzo,

want nu zijn het alleen filmpjes gemaakt van trailers en niet meer van ingame...

Maar wel heel mooi gemaakt!

Link to comment
Delen op andere websites

heel goed alleen hoor je soms de muziek van de echte trailers er nog tussendoor en dat is raar want dat paste niet echt bij jouw 'epische muziek' de overgangen gaan nog wel

maar voor de rest heel goed gemaakt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt allemaal :dans:

Ja ik weet het, die originele muziek krijg je er niet makkelijk uit maar ik heb mijn best gedaan ze te camoufleren want bij elk filmpje waar je geluid/stemmen van iemand hoort zat er muziek achter en bij de meesten valt dat toch niet echt op denk ik.

Nog mensen? :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...