Cypress Hill Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2005 Waar kan ik de import/export vinden? kan je dit al doen in Los Santos of moet je al verder zitten in het spel(ik heb de zoekfuncktie al geprobeerd maar vond nix) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2005 Import en Export is pas in SF, je komt er vanzelf met een missie.. even wachten nog dus. En dat je met de zoekfunctie niks hebt gevonden is onmogelijk, want deze vraag heb ik een poosje geleden ook nog beantwoordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2005 zoekfunctie niet (goed) gebruikt....Export kun je in San Fierro pas doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2005 @godfather..: Ik ben er nog niet maar je moet toch een auto exporteren voor een missie ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2005 ja klopt....staat zo'n schoolbord met autonamen....die moet je jatten en exporteren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azert Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2005 ik ben al in las venturas en ik heb die missie nog niet gehad? wanneer moet je die doen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2005 (bewerkt) drivingschool uitspelen (minstens brons) wangs cars kopen en dan de missie er voor doen (en na de derde missie kun je auto's in en ex porteren) Bewerkt: 16 maart 2005 door Mathiz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2005 ik ben al in las venturasen ik heb die missie nog niet gehad? wanneer moet je die doen??? Dan zal je wel niet goed opgelet hebben Ga eens kijken bij de export kraan, en kijk of het bord er staat, zoja.. dan kun je auto's exporteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2005 ik ben al in las venturasen ik heb die missie nog niet gehad? wanneer moet je die doen??? Dan zal je wel niet goed opgelet hebben Ga eens kijken bij de export kraan, en kijk of het bord er staat, zoja.. dan kun je auto's exporteren. Ik had dat ook ik had gewoon de driving school niet uitgekregen. Toen ik End Of The line had gedaan heb ik eindelijk eens die driving school gedaan. En dan kon het namelijk wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2005 dit heeft niet met een missie te maken jah behalve een maar volgens mij bedoel je in sf waar een grote booot staat daar ga je in een hijskraan ziten en pak je de auto op met de magneet suc6 verder met de missies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cisse Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2005 ik ben al in las venturasen ik heb die missie nog niet gehad? wanneer moet je die doen??? Euh volgens mij kijk jij de filmpjes nooit en heb je op X-je gedrukt zodat je die (belangrijke) uitleg gemist hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 ik vind het juist cool om die filmpjes te kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cisse Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 <_< Daar gaat het nu niet over <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jethro Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Je moet gewoon : -Yay ka boom boom halen -Driving school halen -Wang cars kopen -de derde missie die je dan krijgt : Custom fast tracks halen en klaar is kees je kunt dan exporteren bij Easter basin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 (bewerkt) en kun je dan elke auto die je wilt importeren Bewerkt: 22 maart 2005 door maartenmensen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.