Timotees Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 dat staat er toch duidelijk -de derde missie die je dan krijgt : Custom fast tracks halen beetje lezen he, is dat zon moejte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 ik heb mijn bericht toch aangepast want ik zag het ook staan :huh: :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 en kun je dan elke auto die je wilt importeren Nee, alleen de wagens die je ook geexporteerd hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 en kun je dan elke auto die je wilt importeren De laatste dagen moet ik wel weer heel vaak zeggen: gebruik de zoekfunctie. Het ging zo goed de laatste weken. Daarnaast kun je op de walkthrough vinden welke auto's je kunt importen. Echter moet je eerst auto's exporteren voordat je ze kunt importeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 ik heb mijn bericht toch aangepast want ik zag het ook staan :huh: :huh: ow, maar toen was ik bezig met typen dus zag ik dat niet, bij deze sorry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.