Zerostar Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Help, ik had gta sa al eens geinstalleerd, ik had uninstall gedaan. Ik wou het weer installeren en dit kwam erop: Feature: Grand Theft Auto: San Andreas Component: GTA SA EXECUTABLE File: Error: Toegang geweigerd. ik klik op 'ok', en dan sluit het hele ding af :S. Hoe kan ik weer spelen ? Reageren
Sprunk Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Zitten er misschien krassen op je CD. Zo ja heb je pech. Als er alleen wat vuil op de CD zit kun je proberen dit schoon te maken met een zachte doek. Deze fout kun je ook krijgen met een illegale SA. Heb je een illegale of legale SA? Reageren
Zerostar Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Zitten er misschien krassen op je CD. Zo ja heb je pech. Als er alleen wat vuil op de CD zit kun je proberen dit schoon te maken met een zachte doek.Deze fout kun je ook krijgen met een illegale SA. Heb je een illegale of legale SA? Legaal, heb 'm gekocht in Game Mania, ik denk niet dat ze daar illegale dingen verkopen lol. Er kunnen geen krassen op zijn, ik heb hem nog niet uit mn cd ding gehaald. Ik zal eens kijken... Zitten er misschien krassen op je CD. Zo ja heb je pech. Als er alleen wat vuil op de CD zit kun je proberen dit schoon te maken met een zachte doek.Deze fout kun je ook krijgen met een illegale SA. Heb je een illegale of legale SA? Legaal, heb 'm gekocht in Game Mania, ik denk niet dat ze daar illegale dingen verkopen lol. Er kunnen geen krassen op zijn, ik heb hem nog niet uit mn cd ding gehaald. Ik zal eens kijken... Ik heb nergens een kras gevonden, ik heb 'm afgekuist met een zachte doek, en nog wil het niet werken . Bewerkt: 6 augustus 2008 door -Matthijs- Dubbelpost samengevoegd. Reageren
Zerostar Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Laat maar, kan iemand dit sluiten ofzo ? >>> Door Bling: Ja, maar dat is niet nodig. Het topic kan gewoon met rust gelaten worden als er geen hulp meer nodig is. <<< Reageren
tuwan Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 hallo, ik heb precies hetzelfde probleem als bij jou . volgens mij komt het omdat gta niet helemaal verwijdert is van de pc als je hem opnieuw wil installeren . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.