JeGe Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Hey, ik zoek een programma waarmee je .RAR bestanden kunt openen.. En dan wil ik NIET WinRAR want die doet raar bij mij Reageren
Sprunk Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Je kunt .RAR bestanden alléén met WinRar openen Reageren
JeGe Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Je kunt .RAR bestanden alléén met WinRar openen Nee, ik heb wel eens eerder op mn andere pc een ander programma gehad waarmee in rar files kon openen =/ Maar de naam daarvan ben ik vergeten Bewerkt: 6 augustus 2008 door JeGe Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Je kunt .RAR bestanden alléén met WinRar openen Nee, ik heb wel eens eerder op mn andere pc een ander programma gehad waarmee in rar files kon openen =/ Maar de naam daarvan ben ik vergeten Gebruik AlZip of 7-Zip. Gebruik in ieder geval geen winrar, want dat zuigt. F*** winrar! Reageren
JeGe Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Thanks, die zocht ik Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Thanks, die zocht ik Graag gedaan. Reageren
Thundercover Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (...) Gebruik in ieder geval geen winrar, want dat zuigt. F*** winrar! Ik zou graag zien dat jullie voor dit soort dingen een argumentatie gebruiken, of dat jullie dit soort dingen weglaten. Dat geldt dus niet alleen hiervoor, maar ook voor "battles" tussen Internet Explorer-Firefox, XP-Vista, Microsoft-Linux, etc. Hiervoor dank, loop gerust weer door. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (...) Gebruik in ieder geval geen winrar, want dat zuigt. F*** winrar! Ik zou graag zien dat jullie voor dit soort dingen een argumentatie gebruiken, of dat jullie dit soort dingen weglaten. Dat geldt dus niet alleen hiervoor, maar ook voor "battles" tussen Internet Explorer-Firefox, XP-Vista, Microsoft-Linux, etc. Hiervoor dank, loop gerust weer door. Bedoel je dit: Ik wet op 100 euro dat Vista meer ownt dan XP! >>> Door Thundercover: Dat is geen argumentatie, dat is spam. <<< Reageren
Sprunk Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Argumentatie is het geven van argumenten bij je mening, meestal onderbouwd met feiten. Dit is argumenteren: Fout: Vista zuigt! Goed: Ik vind dat Vista zuigt, want het heeft hoge systeemeissen nodig, en je krijgt veen administrator waarschuwingen etc. Hopelijk heb je weer wat geleerd vandaag. Overigens snap ik niet wat er mis is met WinRar, ik heb er nooit problemen mee Reageren
Dvt Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Winzip kan sinds een aantal versies ook RAR openen. Ik gebruikte vroeger altijd ALzip. Werkt ook lekker. 7-Zip wordt veel gebruikt en is ook gratis. Maar WinRAR is gewoon chill. het werkt snel, werkt goed in het shell-menu, en de RAR compressie is zeer goed. Het enige is dat je moet betalen*. Reageren
Sprunk Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Betalen, ik heb niets betaald en heb het van deze site Reageren
.Senne Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 ik heb er ook geen problemen mee, al durft het soms wel zeggen dat er een fout is opgetreden bij het extracten, maar dat is waarschijnlijk omdat het rar bestand beschadigd of verouderd is. en ik heb het ook gedownload van de officiële site, maar moet ook niets betalen. het vraagt wel om 'buy now' maar als je dat negeert kan je gewoon voortdoen Reageren
Dvt Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 ik heb er ook geen problemen mee, al durft het soms wel zeggen dat er een fout is opgetreden bij het extracten, maar dat is waarschijnlijk omdat het rar bestand beschadigd of verouderd is.en ik heb het ook gedownload van de officiële site, maar moet ook niets betalen. het vraagt wel om 'buy now' maar als je dat negeert kan je gewoon voortdoen Ja da's wel zo.. Maar ik ben nogal een mierenneuker dus ik wou dat irritante schermpje graag weghalen en dat is me gelukt * Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.