Jump to content

Progje voor .RAR files

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

ik zoek een programma waarmee je .RAR bestanden kunt openen..

En dan wil ik NIET WinRAR want die doet raar bij mij :7

Geplaatst: (bewerkt)
Je kunt .RAR bestanden alléén met WinRar openen :Y

Nee, ik heb wel eens eerder op mn andere pc een ander programma gehad waarmee in rar files kon openen =/

Maar de naam daarvan ben ik vergeten :7

Bewerkt: door JeGe
Geplaatst:
Je kunt .RAR bestanden alléén met WinRar openen :Y

Nee, ik heb wel eens eerder op mn andere pc een ander programma gehad waarmee in rar files kon openen =/

Maar de naam daarvan ben ik vergeten :7

Gebruik AlZip of 7-Zip. Gebruik in ieder geval geen winrar, want dat zuigt. F*** winrar!

Geplaatst:
(...) Gebruik in ieder geval geen winrar, want dat zuigt. F*** winrar!

Ik zou graag zien dat jullie voor dit soort dingen een argumentatie gebruiken, of dat jullie dit soort dingen weglaten. Dat geldt dus niet alleen hiervoor, maar ook voor "battles" tussen Internet Explorer-Firefox, XP-Vista, Microsoft-Linux, etc. Hiervoor dank, loop gerust weer door. :)

Geplaatst:
(...) Gebruik in ieder geval geen winrar, want dat zuigt. F*** winrar!

Ik zou graag zien dat jullie voor dit soort dingen een argumentatie gebruiken, of dat jullie dit soort dingen weglaten. Dat geldt dus niet alleen hiervoor, maar ook voor "battles" tussen Internet Explorer-Firefox, XP-Vista, Microsoft-Linux, etc. Hiervoor dank, loop gerust weer door. :)

Bedoel je dit:

Ik wet op 100 euro dat Vista meer ownt dan XP!

>>> Door Thundercover: Dat is geen argumentatie, dat is spam. :duh:<<<

Geplaatst:

Argumentatie is het geven van argumenten bij je mening, meestal onderbouwd met feiten. Dit is argumenteren:

Fout: Vista zuigt!

Goed: Ik vind dat Vista zuigt, want het heeft hoge systeemeissen nodig, en je krijgt veen administrator waarschuwingen etc.

Hopelijk heb je weer wat geleerd vandaag. ^_^

Overigens snap ik niet wat er mis is met WinRar, ik heb er nooit problemen mee :N

Geplaatst:

Winzip kan sinds een aantal versies ook RAR openen.

Ik gebruikte vroeger altijd ALzip. Werkt ook lekker. 7-Zip wordt veel gebruikt en is ook gratis.

Maar WinRAR is gewoon chill. het werkt snel, werkt goed in het shell-menu, en de RAR compressie is zeer goed. Het enige is dat je moet betalen*.

Geplaatst:

ik heb er ook geen problemen mee, al durft het soms wel zeggen dat er een fout is opgetreden bij het extracten, maar dat is waarschijnlijk omdat het rar bestand beschadigd of verouderd is.

en ik heb het ook gedownload van de officiële site, maar moet ook niets betalen.

het vraagt wel om 'buy now' maar als je dat negeert kan je gewoon voortdoen ^_^

:cya:

Geplaatst:
ik heb er ook geen problemen mee, al durft het soms wel zeggen dat er een fout is opgetreden bij het extracten, maar dat is waarschijnlijk omdat het rar bestand beschadigd of verouderd is.

en ik heb het ook gedownload van de officiële site, maar moet ook niets betalen.

het vraagt wel om 'buy now' maar als je dat negeert kan je gewoon voortdoen ^_^

:cya:

Ja da's wel zo.. Maar ik ben nogal een mierenneuker dus ik wou dat irritante schermpje graag weghalen en dat is me gelukt * :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...