kevinkrs Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Hallo allemaal. Ik heb een probleempje. Ik wil GTA sa-mp spelen en ik heb de downgrade patch al gebruikt. Maar ik kan nog niet spelen en ik heb gehoord dat je de datafiles ook moet downgraden naar V1 (script.img en nog iets) Heeft iemand die want ik kom hier alleen maar een dood link tegen. Bedankt met vriendelijke groet, Kevin. Reageren
JayKay Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Hallo allemaal.Ik heb een probleempje. Ik wil GTA sa-mp spelen en ik heb de downgrade patch al gebruikt. Maar ik kan nog niet spelen en ik heb gehoord dat je de datafiles ook moet downgraden naar V1 (script.img en nog iets) Heeft iemand die want ik kom hier alleen maar een dood link tegen. Bedankt met vriendelijke groet, Kevin. Dat is raar, ik kan wel SA:MP spelen met alleen de downgrade patch gebruikt te hebben. Kun je misschien ook even noemen wat je te zien krijgt als je SA:MP start? Reageren
kevinkrs Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Hallo allemaal.Ik heb een probleempje. Ik wil GTA sa-mp spelen en ik heb de downgrade patch al gebruikt. Maar ik kan nog niet spelen en ik heb gehoord dat je de datafiles ook moet downgraden naar V1 (script.img en nog iets) Heeft iemand die want ik kom hier alleen maar een dood link tegen. Bedankt met vriendelijke groet, Kevin. Dat is raar, ik kan wel SA:MP spelen met alleen de downgrade patch gebruikt te hebben. Kun je misschien ook even noemen wat je te zien krijgt als je SA:MP start? Ik krijg dan gewoon de singel player te zien... Met de huis van carl enzo. Maar de vorige had ik dat ook en als ik die datafiles vervang voor sa-mp niet meer. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Kijk even in mijn Topic over SA. Daarin krijg uitgebreid uitleg hoe het werkt, hoe je het moet doen, wat je moet doen etc. Reageren
kevinkrs Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Kijk even in mijn Topic over SA. Daarin krijg uitgebreid uitleg hoe het werkt, hoe je het moet doen, wat je moet doen etc. De link is dood voor mij.. Ik bedoel die download link voor V1 data Reageren
.Timothy Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Kijk eerst even of je GTA San Andreas wel hebt opgezocht, als SA-mp je GTA San Andreas niet vindt, zal het vanzelfsprekend niet werken. Ga naar 'Tools' en kies 'Settings', kijk of de locatie die onderaan staat klopt. Daarnaast betwijfel ik wel of de files zullen helpen. Een enkele keer lees je dat wel eens, maar een andere mogelijkheid is een andere modificatie naast SA-mp (of MTA, MTA:DM, welke dan ook). Je kan met een multiplayer-modificatie namelijk geen andere modificaties gebruiken (ter voorkoming van cheaten uiteraard). De modificaties die voor problemen zorgen, zijn alle modificaties die geen .dff, .txd of .scm zijn. Voorbeelden zijn dan 'handling.cfg' aanpassingen of .dat-bestanden. En dat de link is dood is..dat weet ik Ik heb ze maar even op een andere site gezet, hier is de nieuwe link: klik. Mocht je weer terug willen naar de oude, is dit de link. Let op: Savegames van V2 zullen niet meer werken, totdat je die files weer hebt. Om de files te vervangen, dien je eerst het pakket uit te pakken met WinRAR. Als je dat niet hebt moet je dat even downloaden. Als je het (al) hebt geïnstalleerd, klik je rechts op het pakket en kies je 'Uitpakken in \...'. Vervolgens zal WinRAR het pakket uitpakken en, nadat het pakket is uitgepakt, zal er een map verschijnen. Kopieer de bestanden en ga naar 'data' » 'script'. Daar zul je twee gelijknamige bestanden vinden, plak je nieuwe hier. Eenmaal geplaatst zal je V1 hebben (dit keer ook qua savegames, de patch is voor het modden!!). Reageren
kevinkrs Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Kijk eerst even of je GTA San Andreas wel hebt opgezocht, als SA-mp je GTA San Andreas niet vindt, zal het vanzelfsprekend niet werken. Ga naar 'Tools' en kies 'Settings', kijk of de locatie die onderaan staat klopt.Daarnaast betwijfel ik wel of de files zullen helpen. Een enkele keer lees je dat wel eens, maar een andere mogelijkheid is een andere modificatie naast SA-mp (of MTA, MTA:DM, welke dan ook). Je kan met een multiplayer-modificatie namelijk geen andere modificaties gebruiken (ter voorkoming van cheaten uiteraard). De modificaties die voor problemen zorgen, zijn alle modificaties die geen .dff, .txd of .scm zijn. Voorbeelden zijn dan 'handling.cfg' aanpassingen of .dat-bestanden. En dat de link is dood is..dat weet ik Ik heb ze maar even op een andere site gezet, hier is de nieuwe link: klik. Mocht je weer terug willen naar de oude, is dit de link. Let op: Savegames van V2 zullen niet meer werken, totdat je die files weer hebt. Om de files te vervangen, dien je eerst het pakket uit te pakken met WinRAR. Als je dat niet hebt moet je dat even downloaden. Als je het (al) hebt geïnstalleerd, klik je rechts op het pakket en kies je 'Uitpakken in \...'. Vervolgens zal WinRAR het pakket uitpakken en, nadat het pakket is uitgepakt, zal er een map verschijnen. Kopieer de bestanden en ga naar 'data' » 'script'. Daar zul je twee gelijknamige bestanden vinden, plak je nieuwe hier. Eenmaal geplaatst zal je V1 hebben (dit keer ook qua savegames, de patch is voor het modden!!). Bedankt, maar nu krijg ik een foutmelding dat hij in een verkeerde formaat is of beschadigt is. Wat nu?... Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 En 'hij' mag wezen..? Mocht het het .rar-bestand zijn, dat moet je niet openen met kladblok of wat dan ook, je moet dat uitpakken met WinRAR. Als het één van de uitgepakte bestanden betreft, dan moet je die ook niet openen, die moet je namelijk kopiëren. Volg gewoon de stappen die ik beschreef, dus ga niet dingen openen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.