zomaarwat Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik had hier op het forum een savegame gedownload nu is mijn vraag hoe krijg ik die in mijn san andreas? dat ik er gewoon op verder kan spelen misschien heeft iemand een link ofzo waar staat hoe ik dit doe? bvd Reageren
GTA Haas Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Gohhh, hier zijn al zoveel topcis over. Gebruik de volgende keer de Zoekfunctie S.V.P ! Oké, pak het bestand uit met Winrar (Als je dat niet hebt Download het hier! dan.) Als je het hebt uitgepakt, open je de map. En Kopieër de zogeheten "GTASAsf1.b" de "sf1" Houd in dat ie op Slot 1 staat natuurlijk kan je het veranderen als je wilt. Door van GTASAsf1.b te veranderen t/m de GTASAsf6.b . Oké, Kopieër het bestand naar My Documents>>>GTA San Andreas Userfiles en plak het bestand in die Map. Als je al een Savegame hebt op de Slot waar je je Savegame wilt inzetten. Maak dan eerst een Back-Up van je oude Savegame. En dan verwijder je je Originele Savegame in de Userfiles map. Dus dan plak je de Savegame die je in je SA wilt hebben in de Map en dan start je SA op, en genieten zou ik zeggen! Reageren
zomaarwat Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 My Documents>>>GTA San Andreas Userfiles kijk zo iets zocht ik al heel erg bedankt werken die mods trouwens hetzelfde? Reageren
tjoef Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Neen, dat is iets ingewikkelder. Om te modden heb je een speciaal programma nodig. IMGTool en San Andreas Mod Installer(SAMI) zijn de populairste. Voor een duidelijke uitleg over SAMI, kijk hier, en om meer te weten te komen over modden met IMGTool, kijk hier! Reageren
GTA Monster Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Neen, dat is iets ingewikkelder.Om te modden heb je een speciaal programma nodig. IMGTool en San Andreas Mod Installer(SAMI) zijn de populairste. Voor een duidelijke uitleg over SAMI, kijk hier, en om meer te weten te komen over modden met IMGTool, kijk hier! Vergeet Spark niet, he! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.