Jump to content

save games in je GTA krijgen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had hier op het forum een savegame gedownload nu is mijn vraag hoe krijg ik die in mijn san andreas? dat ik er gewoon op verder kan spelen

misschien heeft iemand een link ofzo waar staat hoe ik dit doe? :D

bvd

Geplaatst:

Gohhh, hier zijn al zoveel topcis over. Gebruik de volgende keer de Zoekfunctie S.V.P ! Oké, pak het bestand uit met Winrar (Als je dat niet hebt Download het hier! dan.) Als je het hebt uitgepakt, open je de map. En Kopieër de zogeheten "GTASAsf1.b" de "sf1" Houd in dat ie op Slot 1 staat natuurlijk kan je het veranderen als je wilt. Door van GTASAsf1.b te veranderen t/m de GTASAsf6.b . ;) Oké, Kopieër het bestand naar My Documents>>>GTA San Andreas Userfiles en plak het bestand in die Map. Als je al een Savegame hebt op de Slot waar je je Savegame wilt inzetten. Maak dan eerst een Back-Up van je oude Savegame. ;) En dan verwijder je je Originele Savegame in de Userfiles map. Dus dan plak je de Savegame die je in je SA wilt hebben in de Map en dan start je SA op, en genieten zou ik zeggen! ^_^

Geplaatst:
My Documents>>>GTA San Andreas Userfiles

kijk zo iets zocht ik al heel erg bedankt _O_

werken die mods trouwens hetzelfde? ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...