Vegeta Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Onderwerp: Mortal Kombat Soort design: Signature Size design: Maximum 500x150. Render: Renders Animatie: Nee Premade: Mag niet. Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk. Opmerking: C4D Mag en veel succes Bewerkt: 6 augustus 2008 door cesar
Farid. Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Komt er aan! EDIT: Hier is hij dan, ik zelf vind hem niet zo mooi, had helaas geen inspiratie Succes Bewerkt: 6 augustus 2008 door faridjee
Vegeta Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Cesar : faridjee : Stemmen maar .... !!! Bewerkt: 6 augustus 2008 door cesar
Sprunk Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Cesar: Mooie sig, beter dan die sig die in je onderschrift staat De tekst is goed geplaatst en je hebt leuke (C4D) effecten gebruikt! Faridjee: Deze sig is ook wel mooi. De tekst vind ik wat minder, je hebt namelijk en font wat niet bij je sig past. Ook mis ik een leuke border om je sig heen, dat is jammer Stem: Cesar, omdat ik denk dat hij meer tijd in zijn sig gestoken heeft en omdat zijn sig er meer afgewerkt uitziet. Ook omdat zijn sig mooier is dat die van Faridjee. Bewerkt: 6 augustus 2008 door Sprunk
Vegeta Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Cesar:Mooie sig, beter dan die sig die in je onderschrift staat De tekst is goed geplaatst en je hebt leuke (C4D) effecten gebruikt! Faridjee: Deze sig is ook wel mooi. De tekst vind ik wat minder, je hebt namelijk en font wat niet bij je sig past. Ook mis ik een leuke border om je sig heen, dat is jammer Stem: Cesar, omdat ik denk dat hij meer tijd in zijn sig gestoken heeft en omdat zijn sig er meer afgewerkt uitziet. Ook omdat zijn sig mooier is dat die van Faridjee. Jah ik heb vandaag de kunst van de C4d ontdekt , en dit is mijn 2e sig Cesar 1-0 Faridjee Bewerkt: 6 augustus 2008 door cesar
Farid. Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Meer stemmers, en kan een mod/hoe jullie het ook noemen de eind datum erop zetten?
Sprunk Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Meer stemmers, en kan een mod/hoe jullie het ook noemen de eind datum erop zetten? Door dat steeds maar kicken krijgen mensen steeds minder zin om te stemmen hoor
cj101 Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Mijn stem gaat naar Faridjee want ik vind jou sig cool vooral door die achtergrond met die draak en alleen de bovenkant van het figuur dat vind ik veel mooier. Vote: Faridjee
NickyHendriks Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Ik stem op Cesar Waarom? Ik vind zijn sig mooier uitgewerkt en niet alsof het lijkt dat hij in 2 minuutjes in elkaar is geflanst. Faridjee's sig is niet echt heel mooi en hij gebruikt telkens dezeflde lettertype ongeacht de stijl van de sig hij kan mischien eens een keer een nieuwe lettertye downllaoden. Ik stem dus voor Cesar. Zamg0d1 Bewerkt: 6 augustus 2008 door zamg0d1
Vegeta Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) De stand is 2-1 Bewerkt: 8 augustus 2008 door cesar
Dizzee Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Winnaar: Cesar, +1 punt Verliezer: faridjee Closed en updated.
Recommended Posts