Jump to content

Cesar V.S Faridjee

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Mortal Kombat

Soort design: Signature

Size design: Maximum 500x150.

Render: Renders

Animatie: Nee

Premade: Mag niet.

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk.

Opmerking: C4D Mag en veel succes :eten:

Bewerkt: door cesar

Komt er aan! :dans:

EDIT:

Hier is hij dan, ik zelf vind hem niet zo mooi, had helaas geen inspiratie :N

mortalkombatnb7.jpg

Succes :tu:

Bewerkt: door faridjee

Cesar :

1zn748o.jpg

faridjee :

mortalkombatnb7.jpg

Stemmen maar .... !!! :dans:

Cesar:

Mooie sig, beter dan die sig die in je onderschrift staat :Y De tekst is goed geplaatst en je hebt leuke (C4D) effecten gebruikt!

Faridjee:

Deze sig is ook wel mooi. De tekst vind ik wat minder, je hebt namelijk en font wat niet bij je sig past. Ook mis ik een leuke border om je sig heen, dat is jammer :Y

Stem: Cesar, omdat ik denk dat hij meer tijd in zijn sig gestoken heeft en omdat zijn sig er meer afgewerkt uitziet. Ook omdat zijn sig mooier is dat die van Faridjee.

Bewerkt: door Sprunk
Cesar:

Mooie sig, beter dan die sig die in je onderschrift staat :Y De tekst is goed geplaatst en je hebt leuke (C4D) effecten gebruikt!

Faridjee:

Deze sig is ook wel mooi. De tekst vind ik wat minder, je hebt namelijk en font wat niet bij je sig past. Ook mis ik een leuke border om je sig heen, dat is jammer :Y

Stem: Cesar, omdat ik denk dat hij meer tijd in zijn sig gestoken heeft en omdat zijn sig er meer afgewerkt uitziet. Ook omdat zijn sig mooier is dat die van Faridjee.

Jah ik heb vandaag de kunst van de C4d ontdekt , en dit is mijn 2e sig :7

Cesar 1-0 Faridjee

Geplaatst:

Meer stemmers, en kan een mod/hoe jullie het ook noemen de eind datum erop zetten? :tu:

Geplaatst:
Meer stemmers, en kan een mod/hoe jullie het ook noemen de eind datum erop zetten? :tu:

Door dat steeds maar kicken krijgen mensen steeds minder zin om te stemmen hoor :duh:

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Faridjee want ik vind jou sig cool vooral door die achtergrond met die draak en alleen de bovenkant van het figuur dat vind ik veel mooier.

Vote: Faridjee

Ik stem op Cesar

Waarom? Ik vind zijn sig mooier uitgewerkt en niet alsof het lijkt dat hij in 2 minuutjes in elkaar is geflanst. :klap:

Faridjee's sig is niet echt heel mooi en hij gebruikt telkens dezeflde lettertype ongeacht de stijl van de sig hij kan mischien eens een keer een nieuwe lettertye downllaoden.

Ik stem dus voor Cesar.

Zamg0d1

Bewerkt: door zamg0d1
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...