Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is mijn 2e Sig in 2 dagen ook in mijn hele leven , gemaakt voor een battle :

Rate IT :dans:

De Sig hieronder Raten !!

Bewerkt: door cesar
Spel foutje denk ik

Er staat Cecar ipv. cesar :D

Das lekker kut :7 heb t al verbeters

Bewerkt: door cesar
Geplaatst:
331it07.jpg

Voor de eerste keer is dit zeker een goede signature. Vrijwel alle basis-aspecten die een signature moet hebben zitten erin. Maar behalve dat, is die ook gewoon niet lelijk. Je hebt een redelijk goede tekst uitgekozen die de boel opvult en je border ziet er prima uit. Ik had de render wel wat meer ingeblend maar dit is zeker al goed voor de eerste keer. Knoei wat met de blending options en de andere instellingen om je render in te blenden. Voor de rest raad ik je aan gewoon wat tuts te volgen en zo je vaardigheden te ontwikkelen. Knap werk voor de eerste keer!

Geplaatst:

Het is zijn 2e sig hoor

Ontopic:

Mooie Sig cesar

KUTGW

Je kun natuurlijk beter nog je render iets meer inblenden dan is het wat mooier en niet alsof je render er is voor geplakt.

Geplaatst:

Jah als ik het zou inblenden dat is toch die : schaduw en licht om je layer heen ? Dat maakt het juist lelijker en het lijkt dan juist alsof het erin is geplakt. Ik heb gwn de render paar x gedupliceerd en blur enzo toegevoegd en wat je eigenlijk niet goed ziet is de mortal kombat logo achter scorpion :Y . Ik heb hier echt veel tijd aan besteed en ik vind het echt toppie dat mijn eerste sig's meteen al een succes zijn, al is het niet mijn eerste keer dat ik photoshop gebruik !!

Geplaatst:
Dit is mijn 2e Sig in 2 dagen ook in mijn hele leven , gemaakt voor een battle :

Rate IT :dans:

De Sig hieronder Raten !!

Ik loop r al n tijdje mee te worstelen: Hoe verander je je sig?

Geplaatst:

rechts boven bij lid menu ga je naar instellinge en dan zoek je naar handtekening en dan moet je daar je sig zette

Geplaatst:

A.U.B Dit is mijn 2e sig en ik vind het mijn mooiste sig , dus ik wil echt meer dan 3 stemmen graag. Please kom raten, en geef me tips :)

Ik vind het een mooie sig vooral voor de eerste keer, maar inblenden is niet met licht en schaduw dat is dat je de randjes van de render een beetje doorzichtig maakt zodat het niet lijk dat ie er opgeplakt is.

de makkelijkste manier van inblenden(vind ik) is de lasso tool pakken boven in de balk feather op 20px zetten dan om de render heen gaan zodat om de render heen geselecteerd is en dan klik je links onder op een vierkantje met een rondje erin. je moet wel de layer van je render geselecteerd hebben. als het goed is zie je nu dat de randjes wat doorzichtiger zijn. probeer maar eens en veel succes :tu:

Bewerkt: door brian991
Geplaatst:
Ik vind het een mooie sig vooral voor de eerste keer, maar inblenden is niet met licht en schaduw dat is dat je de randjes van de render een beetje doorzichtig maakt zodat het niet lijk dat ie er opgeplakt is.

de makkelijkste manier van inblenden(vind ik) is de lasso tool pakken boven in de balk feather op 20px zetten dan om de render heen gaan zodat om de render heen geselecteerd is en dan klik je links onder op een vierkantje met een rondje erin. je moet wel de layer van je render geselecteerd hebben. als het goed is zie je nu dat de randjes wat doorzichtiger zijn. probeer maar eens en veel succes :tu:

Met de Magic Wand Tool gaat inblenden nog makkelijker want dan klik je een keer op de layer die je wilt inblender. dan ga ja de Tool selecteren en dan klik je ergens in je sig maar niet op je render en dan doe je feather en dan delete.

Ik kan hiet niet zo makkelijk uitleggen maar er is ook een tut voor dus je kunt ook Tuts volgen voor het inblenden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...