Vegeta Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Dit is mijn 2e Sig in 2 dagen ook in mijn hele leven , gemaakt voor een battle : Rate IT De Sig hieronder Raten !! Bewerkt: 6 augustus 2008 door cesar Reageren
Farid. Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Spel foutje denk ik Er staat Cecar ipv. cesar Reageren
Vegeta Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Spel foutje denk ikEr staat Cecar ipv. cesar Das lekker kut heb t al verbeters Bewerkt: 6 augustus 2008 door cesar Reageren
Jay; Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Voor de eerste keer is dit zeker een goede signature. Vrijwel alle basis-aspecten die een signature moet hebben zitten erin. Maar behalve dat, is die ook gewoon niet lelijk. Je hebt een redelijk goede tekst uitgekozen die de boel opvult en je border ziet er prima uit. Ik had de render wel wat meer ingeblend maar dit is zeker al goed voor de eerste keer. Knoei wat met de blending options en de andere instellingen om je render in te blenden. Voor de rest raad ik je aan gewoon wat tuts te volgen en zo je vaardigheden te ontwikkelen. Knap werk voor de eerste keer! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Het is zijn 2e sig hoor Ontopic: Mooie Sig cesar KUTGW Je kun natuurlijk beter nog je render iets meer inblenden dan is het wat mooier en niet alsof je render er is voor geplakt. Reageren
Vegeta Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Jah als ik het zou inblenden dat is toch die : schaduw en licht om je layer heen ? Dat maakt het juist lelijker en het lijkt dan juist alsof het erin is geplakt. Ik heb gwn de render paar x gedupliceerd en blur enzo toegevoegd en wat je eigenlijk niet goed ziet is de mortal kombat logo achter scorpion . Ik heb hier echt veel tijd aan besteed en ik vind het echt toppie dat mijn eerste sig's meteen al een succes zijn, al is het niet mijn eerste keer dat ik photoshop gebruik !! Reageren
Vegeta Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 *Bump* Nog iemand ?? Reageren
Masturmind Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Dit is mijn 2e Sig in 2 dagen ook in mijn hele leven , gemaakt voor een battle : Rate IT De Sig hieronder Raten !! Ik loop r al n tijdje mee te worstelen: Hoe verander je je sig? Reageren
Vegeta Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 rechts boven bij lid menu ga je naar instellinge en dan zoek je naar handtekening en dan moet je daar je sig zette Reageren
Vegeta Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 A.U.B Dit is mijn 2e sig en ik vind het mijn mooiste sig , dus ik wil echt meer dan 3 stemmen graag. Please kom raten, en geef me tips Reageren
brian991 Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 (bewerkt) Ik vind het een mooie sig vooral voor de eerste keer, maar inblenden is niet met licht en schaduw dat is dat je de randjes van de render een beetje doorzichtig maakt zodat het niet lijk dat ie er opgeplakt is. de makkelijkste manier van inblenden(vind ik) is de lasso tool pakken boven in de balk feather op 20px zetten dan om de render heen gaan zodat om de render heen geselecteerd is en dan klik je links onder op een vierkantje met een rondje erin. je moet wel de layer van je render geselecteerd hebben. als het goed is zie je nu dat de randjes wat doorzichtiger zijn. probeer maar eens en veel succes Bewerkt: 10 augustus 2008 door brian991 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik vind het een mooie sig vooral voor de eerste keer, maar inblenden is niet met licht en schaduw dat is dat je de randjes van de render een beetje doorzichtig maakt zodat het niet lijk dat ie er opgeplakt is. de makkelijkste manier van inblenden(vind ik) is de lasso tool pakken boven in de balk feather op 20px zetten dan om de render heen gaan zodat om de render heen geselecteerd is en dan klik je links onder op een vierkantje met een rondje erin. je moet wel de layer van je render geselecteerd hebben. als het goed is zie je nu dat de randjes wat doorzichtiger zijn. probeer maar eens en veel succes Met de Magic Wand Tool gaat inblenden nog makkelijker want dan klik je een keer op de layer die je wilt inblender. dan ga ja de Tool selecteren en dan klik je ergens in je sig maar niet op je render en dan doe je feather en dan delete. Ik kan hiet niet zo makkelijk uitleggen maar er is ook een tut voor dus je kunt ook Tuts volgen voor het inblenden. Reageren
Vegeta Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik brush er het liefst gwn overheen om de randen weg te werken. En dit is mijn 2e sig niet mijn 1e Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.