AXIO Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) THP Liberty City Marathon Welkom bij de topic van THP Liberty City Marathon dit event speelt zich af in free mode van Prison tot Airport als dit goed loopt en veel mensen willen meedoen organiseren we elke maand 1 Marathon, het gaat niet om of je wint maar voor de lol in hoop dat u meedoet aan deze marathon Mensen die meedoen: AXIO - Xeey Robin B - Mennosunny6end of the riot - svenw1HoutwormNL Vul dit in: PSN ID:Motivatie: Datum word bekend gemaakt als er genoeg mensen zijn die meedoen Als dit niet genoeg info voor u was PB mij (AXIO) of HoutwormNL Bewerkt: 6 augustus 2008 door AXIO Reageren
Robin B Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 PSN ID: Mennosunny6 Motivitatie: FUN! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 mag ik ook meedoen ben wel van de libertykillerz Reageren
AXIO Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 PSN ID: Mennosunny6Motivitatie: FUN! Zal ze even een lijstje maken met mensen die mee willen doen en wat voor soort wapens enz (als die worden gebruikt) Reageren
AXIO Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 mag ik ook meedoen ben wel van de libertykillerzMaakt niet uit dat je van LKZ bent ik zal je ook op het lijstje zetten Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 mag ik ook meedoen ben wel van de libertykillerzMaakt niet uit dat je van LKZ bent ik zal je ook op het lijstje zetten ok PSN-ID:svenw1 maar dat had je al motivatie:LOL hebben en nieuwe mensen ontmoeten op dit forum Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 IK DOE MEE:D HoutwormNL motivatie ik ga mee als opzichter iedereen mag meedoen maakt niet uit welke clan of juist geen clan deze marathon is voor leden van gtaforum en dat is iedereen hier dacht ik:D groet danny Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 ik wil meedoen Reageren
Fa_ Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) ey ik wil ook meedoen Fa_ motivatie : altijd al een keer willen doen Psn: Fa_ Bewerkt: 11 augustus 2008 door Fa_ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.