StijnGTA Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 hallo allemaal,ik vroeg me af hoe je op een fiets sprint want ik heb al veel geprobeert maar het lukt niet en de burgers doen het allemaal Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 je sprint gewoon door de hele tijd op X te drukken. Dus niet ingedrukt houden Reageren
StijnGTA Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 je sprint gewoon door de hele tijd op X te drukken.Dus niet ingedrukt houden en op de pc Reageren
Jay; Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat je op de pc de spatiebalk herhaaldelijk in moet drukken. @ Hieronder: Ik wist het ook niet zeker, ik had een vaag vermoeden. Bewerkt: 6 augustus 2008 door Jay; Reageren
Donwell Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Op de PC is het W, met spatiebalk slip je juist. Voor de supersprint tijdens het lopen, moet je wél de spatiebalk ingedrukt houden. Reageren
StijnGTA Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Op de PC is het W, met spatiebalk slip je juist. Voor de supersprint tijdens het lopen, moet je wél de spatiebalk ingedrukt houden. maar het gaat wel moeilijk of is dit omdat ik weinig conditie heb Reageren
Donwell Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Je moet vrij snel achter elkaar op W drukken, doe je dit niet ga je inderdaad niet snel. Overigens wordt de snelheid ook beïnvloedt door je 'Fat'. Hoe dikker je bent, hoe minder kracht je zult kunnen leveren. Als je dik bent en/of je stamina is laag, ga dan eens trainen in de sportschool. Dat verhoogt én je stamina, én het verbrandt je vet. Reageren
StijnGTA Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Je moet vrij snel achter elkaar op W drukken, doe je dit niet ga je inderdaad niet snel. Overigens wordt de snelheid ook beïnvloedt door je 'Fat'. Hoe dikker je bent, hoe minder kracht je zult kunnen leveren. Als je dik bent en/of je stamina is laag, ga dan eens trainen in de sportschool. Dat verhoogt én je stamina, én het verbrandt je vet. ok bedankt ik druker wel snelop maar het zal wel aan mijn stamina liggen(ik heb geen vet om te verbranden ) Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Doe eerst de Burglary missies en je kan oneindig sprinten, ook met 100% vet. Bewerkt: 6 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
StijnGTA Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Doe eerst de Burglary missies en je kan oneindig sprinten, ook met 100% vet. bedankt maar wat zijn burgaly missies gr stijn Reageren
tjoef Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Doe eerst de Burglary missies en je kan oneindig sprinten, ook met 100% vet. bedankt maar wat zijn burgaly missies gr stijn Dit Reageren
StijnGTA Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Doe eerst de Burglary missies en je kan oneindig sprinten, ook met 100% vet. bedankt maar wat zijn burgaly missies gr stijn Dit bedankt ik het direct proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.