Jump to content

100%


xxRolie.

Recommended Posts

Hallo allemaal.

Ik las zonet ergens dat wanneer je cheats gebruikt niet de 100% haalt?

Ik heb namelijk wel cheats gebruikt, en hoop eigenlijks nog wel de 100% te halen..

Kan iemand mij hier misschien een uitlegje over geven? ^_^

Ik weet niet if het enig verschil maakt, maar ik heb GTA Vice City op de PS2.

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf is me dit nooit helemaal duidelijk geweest. De één zegt dat enkele cheats schadelijk zijn, de ander zegt allemaal en weer een ander zegt dat geen van allen kwaad kan. In ieder geval heb ik op WikiGTA het volgende kunnen vinden:

Let op: Veel cheats zorgen er voor dat je GTA Vice City niet meer 100% kunt uitspelen. Het percentage blijft dan op 99% hangen. Ook zijn enkele cheats niet meer ongedaan te maken zoals de cheat die rellen veroorzaakt. Sla dus nooit zomaar op nadat je een cheat hebt geactiveerd. Het spel waarschuwt hier ook voor tijdens het opslaan nadat je een cheat hebt ingevoerd.

Bron: WikiGTA Vice City Cheats

Wat ik hieruit kan opmaken is dat slechts enkele cheats schadelijk zijn, pas in ieder geval op met cheats. Mocht je toch een 'schone' savegame willen, zonder cheats, is het aan te raden hier eens een kijkje te nemen, daar kun je de missie downloaden bij de missie waar jij was.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf is me dit nooit helemaal duidelijk geweest. De één zegt dat enkele cheats schadelijk zijn, de ander zegt allemaal en weer een ander zegt dat geen van allen kwaad kan. In ieder geval heb ik op WikiGTA het volgende kunnen vinden:
Let op: Veel cheats zorgen er voor dat je GTA Vice City niet meer 100% kunt uitspelen. Het percentage blijft dan op 99% hangen. Ook zijn enkele cheats niet meer ongedaan te maken zoals de cheat die rellen veroorzaakt. Sla dus nooit zomaar op nadat je een cheat hebt geactiveerd. Het spel waarschuwt hier ook voor tijdens het opslaan nadat je een cheat hebt ingevoerd.

Bron: WikiGTA Vice City Cheats

Wat ik hieruit kan opmaken is dat slechts enkele cheats schadelijk zijn, pas in ieder geval op met cheats. Mocht je toch een 'schone' savegame willen, zonder cheats, is het aan te raden hier eens een kijkje te nemen, daar kun je de missie downloaden bij de missie waar jij was.

Okee, dan hoop ik dat die cheats die ik gebruikt heb niet schadelijk zijn.

Ik heb namelijk wel eens zo'n cheat gedaan van voetgangers rellen ofzo.

En ik kan die missies niet downloaden ofzo, want ik heb het spel op de PS2.

Soms best wel lastig eigenlijks. (A)

Maar hartstikke bedankt, dan is het nu maar afwachten of ik het spel nog 100% krijg. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ooit eens gelezen dat je normaal gezien de 100% wél haalt in Vice City of Gta 3. Maar vanaf San Andreas blijf je door (ik weet niet wat) op de 99% hangen!

Je Criminal Rating gaat er echter wel van omlaag!

Ik ben niet meer helemaal zeker maar ik denk wel dat het klopt. Ik weet niet hoe het met de PS2 versie zit, maar dat zal ook wel het zelfde zijn denk ik.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ooit eens gelezen dat je normaal gezien de 100% wél haalt in Vice City of Gta 3. Maar vanaf San Andreas blijf je door (ik weet niet wat) op de 99% hangen!

Je Criminal Rating gaat er echter wel van omlaag!

Ik ben niet meer helemaal zeker maar ik denk wel dat het klopt. Ik weet niet hoe het met de PS2 versie zit, maar dat zal ook wel het zelfde zijn denk ik.

Dus met Vice City is dat nog niet zo?

Pas vanaf San Andreas?

Ik hoop het zo, want anders kan ik de 100% wel vergeten, heb namelijk in het begin enorm veel gecheat.

En toen wist ik het nog niet dat je daar door de 100% miss niet kon halen. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

In San Andreas zijn normale cheats (zoals wapens, leven, etc) niet schadelijk, maar er zijn daar wel cheats die ervoor zorgen dat je bijv. bepaalde missies niet meer kunt voltooien, zodat de 100% alsnog niet te behalen valt.

Vice City is, als ik me niet vergis, niet 100% te halen als je cheat, maar dat weet ik niet zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

San Andreas: veruit grootste gedeelte van de cheats tast de mogelijkheid om 100% te halen niet aan. Enkelen wel, zoals de riot cheat, die er voor zorgt dat een missie van Madd Dog niet meer te halen is.

Vice City: veruit het grootste gedeelte van de cheats tast de mogelijkheid om 100% te halen aan en zorgt er voor dat je op 99,9% te halen. Lullig, mij overkwam het ook. Er zijn inderdaad mensen die claimen 100% te hebben gehaald met cheats. Het is waarschijnlijk dat sommige cheats niet schadelijk zijn, maar het is niet bekend welke. Als je een hoop verschillende cheats hebt gebruikt is de kans erg groot dat je de 100% niet meer haalt. Je kunt dan beter onu pnieuw beginnen in plaats van door te spelen en er dan pas achter te komen dat je het niet zult halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ooit eens gelezen dat je normaal gezien de 100% wél haalt in Vice City of Gta 3. Maar vanaf San Andreas blijf je door (ik weet niet wat) op de 99% hangen!

Je Criminal Rating gaat er echter wel van omlaag!

Ik ben niet meer helemaal zeker maar ik denk wel dat het klopt. Ik weet niet hoe het met de PS2 versie zit, maar dat zal ook wel het zelfde zijn denk ik.

Dus met Vice City is dat nog niet zo?

Pas vanaf San Andreas?

Ik hoop het zo, want anders kan ik de 100% wel vergeten, heb namelijk in het begin enorm veel gecheat.

En toen wist ik het nog niet dat je daar door de 100% miss niet kon halen. :engel:

Ik zelf speelde (toen ik vice city voor de eerste keer had) ook altijd met veel cheats. toen ontdekte ik iets(ik weet niet meer wat die "iets" was, maar als ik me goed herinner zijn cheats niet goed voor je spel, maar kan je vice city nog wel uitspelen of zo iets). over de cheats van vice city dus besloot ik opnieuw te beginnen. Maar eigenlijk, heb ik zowel vice city met cheats als vice city zonder cheats nog nooit uitgespeeld. (Nog geen enkele GTA trouwens :N ).

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Cheats zijn denk ik alleen schadelijk als je er mee saved. Dus gewoon cheaten kan denk ik geen kwaad, maar je moet dan niet gaan saven als je een cheat hebt geactiveerd.

Ja inderdaad.

Dan kan ik de 100% dus wel vergeten. :puh:

Maar ik ben alweer opnieuw begonnen.. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Cheats zijn denk ik alleen schadelijk als je er mee saved. Dus gewoon cheaten kan denk ik geen kwaad, maar je moet dan niet gaan saven als je een cheat hebt geactiveerd.

Ja inderdaad.

Dan kan ik de 100% dus wel vergeten. :puh:

Maar ik ben alweer opnieuw begonnen.. :D

Ja, dat kan je het beste doen ja, en die andere savegame kun je ook net zo goed weg doen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Cheats zijn denk ik alleen schadelijk als je er mee saved. Dus gewoon cheaten kan denk ik geen kwaad, maar je moet dan niet gaan saven als je een cheat hebt geactiveerd.

Ja inderdaad.

Dan kan ik de 100% dus wel vergeten. :puh:

Maar ik ben alweer opnieuw begonnen.. :D

Ja, dat kan je het beste doen ja, en die andere savegame kun je ook net zo goed weg doen. :puh:

Haha ja inderdaad. :puh:

Maar k vind het nog wel grappig om gewoon een beetje rond te rijden ofzo op die andere omdat ik daar zo'n beetje alles al klaar heb. :puh:

En kunnen de anderen met die savegame zonder dat ze mijn game terroriseren. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

lijkt me echt zeer raar :O

ik heb niet gecheat op mijn versie maar ie blijft ook hangen op 99%

ik heb de hele wikigta checklist voor de 100% afgewerkt maar hij blijft haken =X

zoals ik al heb gezegd, heb nog geen enkele cheat ingevoerd dus vind ik het maar raar :S

heb gehoord van een maat dat je je crime rating de lucht in moet laten schieten maar tot hoeveel dan :S

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...