Jump to content

Senneken vs. Traser

Recommended Posts

Geplaatst:

is er toevallig een durver die een pictuning battle aan wil gaan? :D

ik heb met de zoekfunctie eens gezocht (eerst en vooral om te kijken of dit soort battle wel mag) en er waren er een paar, maar al van vrij lang geleden, dus..

hier is nog 'ns een! ^_^

Onderwerp: auto / tuning

Soort design: pictuning

Size design: - (best even groot als bronbestand -> 1024x768)

Render: -

Animatie: -

Premade: nee

Tijd van inlevering: zo snel mogelijk

Opmerking: dit is de auto die ik in gedachte had:

a031229sam1024chrysler3cp8.th.jpg

maar als een tegenstander een andere auto kan voorstellen, is dat ook goed.

is er iemand geïnteresseerd? :D

PS: er loopt nog steeds een battle van me, maar die loopt vandaag af. ik weet niet of je twee battles tegelijk mag doen, maar ondertussen kan er zich al een kandidaat aanmelden misschien :Y

:cya:

Geplaatst:

Je moet wachten tot je andere battle volledig is afgelopen. ;)

Mvg PiekeTheCat :) (En PiekeDePoes voor Senneken :puh: )

Geplaatst:

maar het is afgelopen over precies 6.20 uur, en misschien kan er in die tijd al iemand aan het overwegen zijn om deel te nemen, dus eigenlijk doe ik er toch niet twee tegelijk? :D

en wat doe jij dan piekedepoes, jij bent bezig met één battle, en reserveert er dan nog 'ns twee :puh:

Geplaatst:
Ik neem de battle aan :dans:

OK :D

ik hoop dat je niet te goed bent, want het is alweer lang geleden voor mij hoor :puh:

ik lever de mijne in na de jouwe, en ga er vanavond nog aan beginnen :Y

veel suc6 en maak er iets mooi van Traser ^_^

Geplaatst:
Ik neem de battle aan :dans:

OK :D

ik hoop dat je niet te goed bent, want het is alweer lang geleden voor mij hoor :puh:

ik lever de mijne in na de jouwe, en ga er vanavond nog aan beginnen :Y

veel suc6 en maak er iets mooi van Traser ^_^

K kan het normale niet zien :7

Geplaatst:
K kan het normale niet zien :7

hoe het normale niet zien? bedoel je de auto? want ik kan 'm wel zien, 't is niet dat imageshack niet werkt.

zo ja, zal ik hem eens toevoegen aan m'n bericht ^_^

ik ben iets van halverwege nu met tunen :D maar neem gerust je tijd eeh :Y

Geplaatst: (bewerkt)

oho, prachtwerk Traser :Y

ik hoop dat ik er n kans tegen maak

Traser:

rcpt8n.jpg

Senneken:

chryslercool23copycm1.png

suc6, en laat het voten beginnen ^_^

(wil er dan een moderator aub de naam veranderen? :) )

PS: voor de beginfoto: zie de eerste post.

EDIT @Sonny hieronder: Lexani is het velgenmerk ;) bedankt voor de stem trouwens ^_^

en op de andere vraag: het eerste wat iedereen zou doen bij pictunen is verlagen, en dat lijkt een beetje hetzelfde .

maar als je kijkt naar de grijze horizonlijn en de hoogte van het linker mistlicht, dan zie je dat het verschilt.

bumpers zijn vrij moeilijk (bij mij alleszins), en ik vond geen deftige :puh: en spoilers op een 300C zie je bijna nooit, dus dat heb ik ook niet gedaan.

Bewerkt: door senneken

Senneken

Mooi verlaagd, en verbreed. De rims zijn erg vet! Net zoals de vleugeldeur. Alleen dat Lexani, wat is dat?

7/10

Traser

Ook mooi verlaagd en verbreed. Hierbij zijn de rims wat minder mooi, lijken een beetje op Hammann rims. Alleen voor is de velg te ver naar binnen, dat kon je beter achter doen. Die strepen op de zeikant staan hem wel goed. Alleen dat grilletje moest je zilver/alleminuim laten, inplaats van blauw.

6,8/10

Vote: Senneken

Vraagje: hoe komt het dat die van Traser en van Senneken het zelfde zijn verlaagd en verbreed?

PS: Mischien voor de volgende keer een spoiler en andere bumpers, staat hem nog mooier. :)

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Geplaatst:

Traser:

Ik vind de tuning erg goed gelukt. Ik vind alleen wel dat je beter andere wielen had kunnen gebruiken, dat zwart past er niet echt bij. De strepen zijn inderdaad moet gemaakt, en de getinte ruiten zijn goed gelukt! :Y

Senneken:

De wielen die jij hebt gebruikt passen erg goed bij de auto, en ik vind ze beter dan de wielen van Traser. De deur daarin tegen vind ik een beetje raar. Naar mijn idee klopt de verhouding niet helemaal. Dit zag ik pas na erg lang staren trouwens!

Vote: Senneken

Geplaatst:

Traser

Wat me als eerste opvalt zijn je velgen. Bij een auto zoals de 300c staan lichte/zilveren delen veel mooier. Je velgen zijn opzich wel mooi maar passen niet bij de auto en je Gril ook niet. De streepjes bij de deur zijn wel mooi maar de kleur van ze bevalt me hier alweer niet.

Senneken :

Ik vind dat je een hele goeie pictuner bent ^_^ . De lichte velgen passen mooi bij de gril. De lambo-deuren vind ik ook heel mooi staan. Mooie Gril en goed verlaagd . Gwn perfect en drm krijg jij ook mijn stem.

Dus mijn STEM gaat naar Senneken

Geplaatst:

Wat is Pictunen?

Ontopic:

Mijn stem gaat naar senneken omdat ik zijn veranderingen mooi vind passen bij de wagen

en bij traser vind ik dat de velgen niet echt goed bij de auto passen

Senneken heeft er een puntje bij

Traser

Erg mooi en strak getuned, bijna alles ziet er goed uit. Ik vind het goed dat je ook de zakelijke kant van de auto in zijn waarde hebt gelaten. De voorgrill ziet er nog een beetje opgeplakt uit, en ik zie rechtsboven bij de grill een raar blauw stukje :? De lak aan de zijkant voegt wat mij betreft winig toe; ik vind het niet zo goed passen bij de rest. De velgen vind ik supergaaf. De ruiten zien er ook strak uit. Erg nice getuned. KIU!

Senneken:

Jij hebt ook wel nice getuned, maar het past simpelweg niet bij deze vrij zakelijke auto. Een 300 C met deuren die opklappen? :? En de velgen vind ik veel te bling bling. Ik vind de rechter spiegel er een beejte vaag uitzien. Je tuning is redelijk goed, maar het past gewoon niet goed bij de auto ;)

Stem: Traser

@Hieronder: Mooie Auto's hè!

Bewerkt: door Arthis
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...