dukeboy Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2008 heeft iemand al eens de kabel baan gevonden? die langs de brug loopt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Ja, ik heb er zelf in gezeten!!! Alleen de plek ben ik vergeten. Ik zal mijn post editen zodra ik de brug weet De plek is hier: (De Alqonquin bridge Klik hier om de SnapMap te bekijken Als je het v-n gebouw heb, ga je onderdoor een snelweg. als je rechtdoor gaat, kom je uit bij het ziekenhuis. Dan rechts en dan het ding in en dan hoepla naar Broker en Dukes. Groeten, Bewerkt: 6 augustus 2008 door thegtaman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Wel geinig die kabelbaan. Alleen jammer dat die camera zo is. Was leuker als je de camera gewoon was net zoals bij Niko. Verder staat die kabelbaan op het kaartje Maar als je vraag is dat je niet weet waar je hem kan vinden: Het handigste is om in de buurt, waar het aangegevn op de kaart is, zelfmoord te plegen, want dan kom je bij een Ziekenhuis terecht. Als je ervoor staat met de ingang aan de rugzijde ga je naar links toe naar het kruispunt waar je weer links gaat. Net voor de tunnel Loop je naar rechts toe waar een klein steegje is. Je komt dan uit op een plein met daar weer aan de linkerkant een de ingang van de baan(trap). Daarboven moet je even wachten totdat hij eraan komt. Ik kom daar namelijk best vaak omdat daar een goede plek zit als je veel sterren heb EDIT: thegtaman was me voor Bewerkt: 6 augustus 2008 door Kai-ShockWave Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fuffie Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2008 Wel geinig die kabelbaan. Alleen jammer dat die camera zo is. Was leuker als je de camera gewoon was net zoals bij Niko.Verder staat die kabelbaan op het kaartje Maar als je vraag is dat je niet weet waar je hem kan vinden: Het handigste is om in de buurt, waar het aangegevn op de kaart is, zelfmoord te plegen, want dan kom je bij een Ziekenhuis terecht. Als je ervoor staat met de ingang aan de rugzijde ga je naar links toe naar het kruispunt waar je weer links gaat. Net voor de tunnel Loop je naar rechts toe waar een klein steegje is. Je komt dan uit op een plein met daar weer aan de linkerkant een de ingang van de baan(trap). Daarboven moet je even wachten totdat hij eraan komt. Ik kom daar namelijk best vaak omdat daar een goede plek zit als je veel sterren heb EDIT: thegtaman was me voor Ik vind dat je net zo goed met de auto kan racen naar de overkant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
straydoggs Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2008 Wel geinig die kabelbaan. Alleen jammer dat die camera zo is. Was leuker als je de camera gewoon was net zoals bij Niko.Verder staat die kabelbaan op het kaartje Maar als je vraag is dat je niet weet waar je hem kan vinden: Het handigste is om in de buurt, waar het aangegevn op de kaart is, zelfmoord te plegen, want dan kom je bij een Ziekenhuis terecht. Als je ervoor staat met de ingang aan de rugzijde ga je naar links toe naar het kruispunt waar je weer links gaat. Net voor de tunnel Loop je naar rechts toe waar een klein steegje is. Je komt dan uit op een plein met daar weer aan de linkerkant een de ingang van de baan(trap). Daarboven moet je even wachten totdat hij eraan komt. Ik kom daar namelijk best vaak omdat daar een goede plek zit als je veel sterren heb EDIT: thegtaman was me voor Ik vind dat je net zo goed met de auto kan racen naar de overkant ja klopt want je kan er niet eens uit schieten ofzo:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2008 Wel geinig die kabelbaan. Alleen jammer dat die camera zo is. Was leuker als je de camera gewoon was net zoals bij Niko.Verder staat die kabelbaan op het kaartje Maar als je vraag is dat je niet weet waar je hem kan vinden: Het handigste is om in de buurt, waar het aangegevn op de kaart is, zelfmoord te plegen, want dan kom je bij een Ziekenhuis terecht. Als je ervoor staat met de ingang aan de rugzijde ga je naar links toe naar het kruispunt waar je weer links gaat. Net voor de tunnel Loop je naar rechts toe waar een klein steegje is. Je komt dan uit op een plein met daar weer aan de linkerkant een de ingang van de baan(trap). Daarboven moet je even wachten totdat hij eraan komt. Ik kom daar namelijk best vaak omdat daar een goede plek zit als je veel sterren heb EDIT: thegtaman was me voor Ik vind dat je net zo goed met de auto kan racen naar de overkant ja klopt want je kan er niet eens uit schieten ofzo:P Maar hier gaat het niet om een race naar het eerste eiland Het is gewoon voor de fun om het ens te doen. Groeten, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2008 Wel geinig die kabelbaan. Alleen jammer dat die camera zo is. Was leuker als je de camera gewoon was net zoals bij Niko.Verder staat die kabelbaan op het kaartje Maar als je vraag is dat je niet weet waar je hem kan vinden: Het handigste is om in de buurt, waar het aangegevn op de kaart is, zelfmoord te plegen, want dan kom je bij een Ziekenhuis terecht. Als je ervoor staat met de ingang aan de rugzijde ga je naar links toe naar het kruispunt waar je weer links gaat. Net voor de tunnel Loop je naar rechts toe waar een klein steegje is. Je komt dan uit op een plein met daar weer aan de linkerkant een de ingang van de baan(trap). Daarboven moet je even wachten totdat hij eraan komt. Ik kom daar namelijk best vaak omdat daar een goede plek zit als je veel sterren heb EDIT: thegtaman was me voor Ik vind dat je net zo goed met de auto kan racen naar de overkant ja klopt want je kan er niet eens uit schieten ofzo:P Ja en dat is zo jammer eraan door die camera Op de packshot zie je 2 mannen staan met een gun. Wat ook wel jammer is dat het niet gebruikt is voor een missie ofzo. Maar om eerlijk te zijn heb ik hem maar 2x gebruikt ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chasmen Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2008 Die camera is idd jammer. Oplossing: ga in dat ding zitten, en gebruik je mobiel. Zet hem op camera zodat je een foto kan maken, en voilá Dit werkt trouwens ook in de Metro. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2008 als je politie achter je aan hebt kan je er ook niet in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2008 tis wel geinig die kabellift Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2008 Kan iemand eens uitleggen wat jullie bedoelen? Snap er niks van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2008 Wel geinig die kabelbaan. Alleen jammer dat die camera zo is. Was leuker als je de camera gewoon was net zoals bij Niko.Verder staat die kabelbaan op het kaartje Maar als je vraag is dat je niet weet waar je hem kan vinden: Het handigste is om in de buurt, waar het aangegevn op de kaart is, zelfmoord te plegen, want dan kom je bij een Ziekenhuis terecht. Als je ervoor staat met de ingang aan de rugzijde ga je naar links toe naar het kruispunt waar je weer links gaat. Net voor de tunnel Loop je naar rechts toe waar een klein steegje is. Je komt dan uit op een plein met daar weer aan de linkerkant een de ingang van de baan(trap). Daarboven moet je even wachten totdat hij eraan komt. Ik kom daar namelijk best vaak omdat daar een goede plek zit als je veel sterren heb EDIT: thegtaman was me voor Zal er wel aan liggen dat ik moe ben maar jouw post snap ik echt geen moer van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mikey cool6 Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2008 Ja, ik heb er zelf in gezeten!!! Alleen de plek ben ik vergeten. Ik zal mijn post editen zodra ik de brug weet De plek is hier: (De Alqonquin bridge Klik hier om de SnapMap te bekijken Als je het v-n gebouw heb, ga je onderdoor een snelweg. als je rechtdoor gaat, kom je uit bij het ziekenhuis. Dan rechts en dan het ding in en dan hoepla naar Broker en Dukes. Groeten, aan de andere kant is er ook nog een 'station' Verbeterde Versie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2008 Wel geinig die kabelbaan. Alleen jammer dat die camera zo is. Was leuker als je de camera gewoon was net zoals bij Niko.Verder staat die kabelbaan op het kaartje Maar als je vraag is dat je niet weet waar je hem kan vinden: Het handigste is om in de buurt, waar het aangegevn op de kaart is, zelfmoord te plegen, want dan kom je bij een Ziekenhuis terecht. Als je ervoor staat met de ingang aan de rugzijde ga je naar links toe naar het kruispunt waar je weer links gaat. Net voor de tunnel Loop je naar rechts toe waar een klein steegje is. Je komt dan uit op een plein met daar weer aan de linkerkant een de ingang van de baan(trap). Daarboven moet je even wachten totdat hij eraan komt. Ik kom daar namelijk best vaak omdat daar een goede plek zit als je veel sterren heb EDIT: thegtaman was me voor Ik vind dat je net zo goed met de auto kan racen naar de overkant IDD veeeeel sneller! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2008 ik vind het wel mooi maar zonde van de progammering... het was berter als er een missie was geweest, zoals iemand doodschieten vanuit het karretje.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.