karamanci Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 http://kotaku.com/5033671/rockstar-confirms-gta-iv-for-pc Yeah!
GTA Haas Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Volgens mij maar gewoon gelogen. Anders zou het wel bij het Nieuws van GTAGames.nl staan. Weer een Topic voor niks geopend.
karamanci Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Volgens mij maar gewoon gelogen. Anders zou het wel bij het Nieuws van GTAGames.nl staan. Weer een Topic voor niks geopend. Haha boy , jij laat me echt lachen, ken je engels ? Bewerkt: 6 augustus 2008 door karamanci
White Gold Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Gelogen is het echt niet. Anders zou ik het hier niet posten (A) http://www.gamed.nl/view/44742
GTA Monster Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Op het einde van het bericht staat dat je hier naartoe moet gaan voor meer informatie. Maar je ziet niet echt veel........
White Gold Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Op het einde van het bericht staat dat je hier naartoe moet gaan voor meer informatie. Maar je ziet niet echt veel........ Alleen voor meer informatie over het spel
Time-Bandit Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik geloof het pas als het op de site van GTA 4 komt te staan
GTA Haas Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Volgens mij maar gewoon gelogen. Anders zou het wel bij het Nieuws van GTAGames.nl staan. Weer een Topic voor niks geopend. Haha boy , jij laat me echt lachen, ken je engels ? Tssss, ik kan goed Engels. Als het wel zou zijn dan had een van de Admins (Ik denk Joriz) al een Bp/Pm gehad met het nieuws. En dan had het allang op GTAGames.nl moeten staan. Ik ben Expres nog naar Rockstar Games GTA IV gegaan, om te kijken of het waar was. Maar het stond er niet bij, dus ik geloof het niet.
GTA Monster Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik geloof het pas als het op de site van GTA 4 komt te staan Hier vind je meer Imformatie erover...
GTA Haas Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik geloof het pas als het op de site van GTA 4 komt te staan Hier vind je meer Imformatie erover... Hahaha, dan kom je op hetzelfde pagina uit.
White Gold Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Het duurt altijd even voordat ontwikkelaars hun site updaten, grote game sites melden het nieuws altijd als eerst
GTA Haas Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Het duurt altijd even voordat ontwikkelaars hun site updaten, grote game sites melden het nieuws altijd als eerst Ja het kan wel maar ik denk er toch best anders over. Maar ik vertrouw altijd nog wat er op de Rockstar Website's staan. Bewerkt: 6 augustus 2008 door GTA Haas
PatrickW Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Verdere reacties op dit nieuws graag in het Nieuwsbericht over dit onderwerp.
Recommended Posts