Forumrunner Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Type:Signature Stijl:Grand theft auto IV Grootte: 400x150 Afbeelding: kies een afbeelding van Gta 4 die je zelf mooi vind(t). Tekst: Forumrunner (mooi plaatsje) Rand: 2 pix blauw/ 1 pix wit/ 2 pix blauw Kleuren:kleuren die bij het plaatje passen Render (optioneel): zolang de sig maar mooi blijft Extra (optioneel): maak er maar een mooie sig van Opmerking : ik heb geen photoshop meer dus dat je straks niet zegt van :'' Hé, hij kan zelf een signature maken dat doe ik niet hoor!''
Forumrunner Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) *spam* Iemand? @hieronder : Sure Bewerkt: 8 augustus 2008 door forumrunner
Vegeta Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Ik probeer het wel maar dan moet ik eerst ff langs de tandarts Als ik terug ben oke ... ?
Forumrunner Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Hij is heel mooi maar zou het een andere font mogen zijn? iets wat echt het gta-gevoel draagt? en de border klopt niet. bij rand doe je eerst 2 pixel blauw dan ok dan weer border 1 pix wit en dan weer border 2 pix blauw.
Vegeta Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) Ik vond de font er juist wel bij passen omdat ik het mafia achtig gevoel wou geven met die kleren van niko enzo. En niet zo gangster achtige font. En die border : als ik 2 wit 1 blauw doe lukt het maar als ik dan nog eens 2 wit doe verdwijnt die blauwe Bewerkt: 8 augustus 2008 door cesar
Forumrunner Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 maak het dan maar 2 pix rood 1 pix wit 2 pix rood En gebruik anders de font Pricedown
Vegeta Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Ik kan proberen erover heen te gaan want ik heb de ps 7 bestand al verwijderd perongeluk. En t maakt niet blauw of rood de middelste verdwijnt op 1 of andere manier
NickyHendriks Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Eigenlijk verdwijnt de middelste niet maar hij is gewoon te klein om dan nog boven die twee uit te komen
Vegeta Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Dan verdwijnt ie toch, ik heb zo ver als ik kon ingezoomd en ik kon geen stukje rood/blauw zien.
NickyHendriks Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Dan verdwijnt ie toch, ik heb zo ver als ik kon ingezoomd en ik kon geen stukje rood/blauw zien. Oj, dan weet ik er geen raad meer mee. Maar als je het uitzoomt zou je het alsnog dus misschien moet je gewin geen blauw doen
Vegeta Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 je kan wel wit en dan eentje blauw doen maar dan niet weer wit
Forumrunner Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Ik heb het nu volgens mij. je doet ze outside eerst 3 pix wit dan 2 pix blauw en dan 1 pix wit En als dat met het font niet lukt laat maar.
Recommended Posts