Jump to content
PatrickW

GTA-IV voor de PC bevestigd!


gallery_748_15_13008.png
Vele fans keken de afgelopen maanden al vol verwachting naar Rockstar, omdat het telkens weer gonsde van geruchten op het internet over een PC versie van GTA IV.
Vandaag heeft Rockstar de release officieel in een persbericht bekend gemaakt. Het spel zal op 18 November in USA gereleased worden, terwijl dat in Europa drie dagen later dus op 21 November gebeurd.

De PC versie van GTA IV zal uitbreidingen bevatten in de multiplayer mogelijkheden die exclusief voor de PC zijn.

Persbericht

( :tu: voor karamanci, die het nieuws als eerste op ons forum melde)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ga ik het halen met een Core 2 Quad Q9300, 4096 MB DDR2, GeForce 9800 GX2? :7

Tuurlijk :D.

Hopelijk heeft gta iv wel goeie SLI support (zodat je je 2 gpu's kan gebruiken ipv. slechts 1) maar aangezien SA een TWIMTBP nvidia game is, verwacht ik dat het in GTA IV wel goedkomt, tenzij het geen nvidia game meer is, heb nog niet echt gekeken ?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk dat niet veel mensen hem op de pc kunnen halen vanwege de zware systeemeisen, of valt dat wel mee??

Is het al bekend, die systeemeisen? In ieder geval, ik blijf bij mijn ps3.

Groeten,

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Uhm, we moeten gaan betalen voor die Multiplayer ook nog?

vreemd, ineens ben ik veel minder enthousist over GTA IV :erm: wel over het spel zelf hoor, maar van de Multiplayer stel ik me toch al niet zoveel voor eigenlijk, (zal niet vergelijkbaar zijn met samp denk ik) en dan moet ik ook nog is betalen...

Games for Windows is nu gratis, je hoeft alleen maar een account aantemaken, en je bent klaar. Maar als je dus online mods gaat gebruiken dan pakt het systeem van Microsoft je en ben je banned, geen multiplayer dan meer. En zoals we dat met Halo zeggen. 'I hear the Banhammeer coming!' of 'I hear footsteps of the ninja's!'.

Kortom, GTAIV online spelen is gratis na het aanmaken van een Live account (Vroeger was het betalen :Y ). Mods online gebruiken is banned en geen online meer. Xbox 360 gebruikers kunnen ook hun bestaande account gebruiken, zij hoeven geen nieuwe account te maken. En omdat het Games for Windows is zal er zeker ook Archievements in het spel zitten. Het aanmaken van een Live account duurt maar 5/10 minuten, zolang je een .Net account hebt dan. (MSN enz.) (Mods, dit is een handig nieuwtje denk ik, maar iedereen weet denk ik wel ik denk, niks.) ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Uhm, we moeten gaan betalen voor die Multiplayer ook nog?

vreemd, ineens ben ik veel minder enthousist over GTA IV :erm: wel over het spel zelf hoor, maar van de Multiplayer stel ik me toch al niet zoveel voor eigenlijk, (zal niet vergelijkbaar zijn met samp denk ik) en dan moet ik ook nog is betalen...

Games for Windows is nu gratis, je hoeft alleen maar een account aantemaken, en je bent klaar. Maar als je dus online mods gaat gebruiken dan pakt het systeem van Microsoft je en ben je banned, geen multiplayer dan meer. En zoals we dat met Halo zeggen. 'I hear the Banhammeer coming!' of 'I hear footsteps of the ninja's!'.

Kortom, GTAIV online spelen is gratis na het aanmaken van een Live account (Vroeger was het betalen :Y ). Mods online gebruiken is banned en geen online meer. Xbox 360 gebruikers kunnen ook hun bestaande account gebruiken, zij hoeven geen nieuwe account te maken. En omdat het Games for Windows is zal er zeker ook Archievements in het spel zitten. Het aanmaken van een Live account duurt maar 5/10 minuten, zolang je een .Net account hebt dan. (MSN enz.) (Mods, dit is een handig nieuwtje denk ik, maar iedereen weet denk ik wel ik denk, niks.) ^_^

Je wordt zeker niet verbannen als je alleen textuur veranderend toch?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je wordt zeker niet verbannen als je alleen textuur veranderend toch?

Idd dat vraag ik me dus ook af.

Maar opzich wel een handig systeem,hopelijk dus geen s0beit[/font] en al die andere troep.

Bewerkt: door Salvatore Leone

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Textuur zal je misschien wel kunnen vervangen, alleen weet ik het niet zeker. Ik zal zeggen dat je het voor zekerheid maar niet online kan gebreuken dat. Ik weet namelijk niet hoe het systeem van Microsoft werkt die mods detecteert.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

computer.gifComputer

  • Fabrikant: Dell Inc.
  • Computermodel: OptiPlex GX280
  • Computernaam: GX280
  • Systeemtype: X86 (32-bits) systeem

motherboard.gifMoederbord

  • Fabrikant: Dell Inc.
  • Model: 0G5611
  • BIOS Fabrikant: Dell Inc.
  • BIOS Model: Phoenix ROM BIOS PLUS Version 1.10 A03

processor.gifProcessor

  • Model: Intel® Pentium® 4 CPU 2.80GHz
  • Kloksnelheid: 2793 MHz

memory.gifGeheugen

  • Grootte: 1789 MB RAM

harddisk.gifHarde schijf

  • Bestandstype: NTFS
  • Grootte: 1043,24 GB
  • Vrije ruimte: 735,23 GB

videocard.gifVideokaart

  • Model: Radeon X1300 Series Sec. (Microsoft Corporation - WDDM)
  • Beeldprocessor: Onbekend
  • Geheugengrootte: Onbekend
  • Drivers: atiumdag.dll,atiumdva.dll,atitmmxx.dll, versie 6.0.5275.0

display.gifBeeldscherm

  • Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)
  • Model: Standaardbeeldscherm
  • Schermresolutie: x
  • Kleurkwaliteit: 32-bits
  • Frequentie: 60 Hz

soundcard.gifGeluidskaart

  • Fabrikant: Analog Devices, Inc.
  • Model: SoundMAX Integrated Digital Audio

directx.gifDirectX

  • Versie: 10.1

operatingsystem.gifBesturingssysteem

  • Naam: Microsoft® Windows Vista™ Ultimate
  • Versie: 6.0.6001
  • Service Pack: Service Pack 1

info.gifGegenereerd door fkinfotl.gif Flitskikker InfoTool

Ben benieuwd of ik GTA kan trekken :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je videokaart zou de 'fun' kunnen 'spoilen' :puh: En je hebt misschien net niet genoeg RAM voor Vista maar verder heb je wel een prima processor.

Ach, dan douw ik er nog even 1 GB erbij :) Ik heb een prima videokaart. Hij heeft 512Mb aan boord :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

512MB zegt niks. Ik kan nou allemaal uit gaan leggen wat nog meer belangrijk is maar dat doe ik niet :7 Je videokaart ondersteund bijvoorbeeld geen Shadermodel 4.0, dat word in ieder geval in GTA IV gebruikt. Daarnaast heb je niet echt snel geheugen en ook je GPU is geen krachtpatser, als ik eerlijk ben...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is het mogelijk om GTA IV hier mee te spelen?

Computer

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: Dell Inc

- Computermodel: OptiPlex 740

- Computernaam: <censored> ;)

- Systeemtype: X86 (32-bits) systeem

Moederbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: Dell Inc

- Model: 0TT708

- BIOS Fabrikant: Dell Inc

- BIOS Model: )Phoenix - Award WorkstationBIOS v6.00PG

Processor

¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5200+

- Kloksnelheid: 2605 MHz

Geheugen

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Grootte: 3070 MB RAM

Hardeschijf

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Bestandstype: UDF

- Grootte: 148,96 GB

- Vrije ruimte: 26,92 GB

Videokaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: NVIDIA GeForce 7600 GS

- Beeldprocessor: GeForce 7600 GS

- Geheugengrootte: 512 MB

- Drivers: nv4_disp.dll, versie 6.14.11.7519

Beeldscherm

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: IIYAMA CORPORATION

- Model: IIYAMA ProLite E383/E383S

- Schermresolutie: 1024x768

- Kleurkwaliteit: 32-bits

- Frequentie: 75 Hz

Geluidskaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: SigmaTel

- Model: SigmaTel High Definition Audio CODEC

DirectX

¯¯¯¯¯¯¯

- Versie: 9.0c

Besturingssysteem

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Naam: Microsoft Windows XP Home Edition

- Versie: 5.1.2600

- Service Pack: Service Pack 2

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Gegenereerd door Flitskikker InfoTool

Bewerkt: door WaRioRZ

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je videokaart is wederom krap... Het gaat net wel of net niet, ik denk dat je wel op low zou kunnen spelen maar verder kan ik er niks over zeggen ;)

Inderdaad, ik denk dat het net gaat, of je zou een nog nieuwere agp kaart moeten zoeken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...