Jump to content
PatrickW

GTA-IV voor de PC bevestigd!


gallery_748_15_13008.png
Vele fans keken de afgelopen maanden al vol verwachting naar Rockstar, omdat het telkens weer gonsde van geruchten op het internet over een PC versie van GTA IV.
Vandaag heeft Rockstar de release officieel in een persbericht bekend gemaakt. Het spel zal op 18 November in USA gereleased worden, terwijl dat in Europa drie dagen later dus op 21 November gebeurd.

De PC versie van GTA IV zal uitbreidingen bevatten in de multiplayer mogelijkheden die exclusief voor de PC zijn.

Persbericht

( :tu: voor karamanci, die het nieuws als eerste op ons forum melde)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Tja, dat is niet slim, dan ken je Rockstar gewoon niet goed genoeg. Het is natuurlijk een goede winst truuk voor Microsoft en Rockstar games want mensen wachten dan niet op de PC versie maar ze kopen gewoon als een kip zonder kop een console (9 van de 10 keer een Xbox360, omdat 'ie 'zo goedkoop' is :7) en GTA IV erbij. Aangezien er ook mensen zijn die dat niet willen (zoals ik, maar er zijn genoeg anderen), word hun wachten uiteindelijk beloond :D Ik weet overigens niet of ik hem ga kopen of downloaden, punt is dat ik op het moment krap aan kas zit en er voor zover ik weet voorlopig geen lichtpuntjes aan de financiële hemel zijn... Dus het kan goed zijn dat ik uitgebreid gebruik ga maken van mijn Usenet verbinding ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

gta4 verveelt snel, vice city stories en liberty city stories zijn ontelbaar maal beter! Laten ze die maar op pc uit brengen is een veel beter plan! 1 maand heb ik gta4 gespeeld, en nu vice city stories en liberty city stories daar kan ik nog om lachen, 4 is saai!!! Evt. is de pc versie uitgebreider (10X) dan kan het nog goed komen, maar ik vrees van niet. gta3, sa, vice city stories, liberty city stories en vc dat zijn ontelbaar maal betere gta's dan 4!!! 4 is sims!! SONDE!!! f. de hype. goeie graphicks so what!! ik wil worden vermaakt, lachen gieren brullen, en dat is met gta4 moeilijk, integenstelling tot gta3, sa, vice city stories liberty city stories en vc, dat zijn ECHTE gta's. Ik zal voor gek worden verklaard, maar ik vind het, gta4 verveelt snel !!! De rest is SUPER!!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

gta4 verveelt snel, vice city stories en liberty city stories zijn ontelbaar maal beter! Laten ze die maar op pc uit brengen is een veel beter plan! 1 maand heb ik gta4 gespeeld, en nu vice city stories en liberty city stories daar kan ik nog om lachen, 4 is saai!!! Evt. is de pc versie uitgebreider (10X) dan kan het nog goed komen, maar ik vrees van niet. gta3, sa, vice city stories, liberty city stories en vc dat zijn ontelbaar maal betere gta's dan 4!!! 4 is sims!! SONDE!!! f. de hype. goeie graphicks so what!! ik wil worden vermaakt, lachen gieren brullen, en dat is met gta4 moeilijk, integenstelling tot gta3, sa, vice city stories liberty city stories en vc, dat zijn ECHTE gta's. Ik zal voor gek worden verklaard, maar ik vind het, gta4 verveelt snel !!! De rest is SUPER!!!

ken jij vice city en libery city dan wel?

dat zijn waardeloze spellen,

SA is wel zo'n eeuwig speelbare spel,

en GTA4 nog effe wachten om te kijken wat het is, maar ik ga hem kopen

en een oproep:

KOOP HET SPEL, DOWNLOAD HET NIET, OP DIE MANIER MAAK JE ROCKSTAR KAPOT, DIE KRIJGEN GEEN GELD BINNEN,

DUS ALLEEN ****** MENSEN DOWNLOADEN

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ookal is ie te downloarden, ik voel me (als gta fan) gewoon verplicht om het te kopen

en dan krijg je ook nog extra's zoals een map>? (bij sa wel)

mijn sa map hangt al sinds de release van sa aan de muur, maar die is nog niet vol (daarom?)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mensen die GTA downloaden horen zowieso niet op dit forum thuis vind ik. :N

GTA 4 is een spel die je 60 euro waard is! _O_

Inderdaad, GTA is de shit. Ik sta te popelen om GTA IV hellemaal vol te modden met nieuwe voertuigen, gebouwen en peds. Op de PS3 speel ik lekker zonder mods.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ben blij dat gta4 op de pc ook nog is uit komt.

Heb een ps3 met gta4 en het is heel vet.

Maar het leuke aan de pc is natuurlijk de mods die uit gaan komen na een tijdje!

Verder ben ik natuurlijk ook blij voor de mensen die geen console hebben!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hopelijk is er ook iemand zo vriendelijk een safegame te posten als hij uit is. Ik ben namelijk super slecht in missies, maar wil wel alle eilanden verkennen (en terroriseren) ^_^

En modden, hopelijk gaat dat lukken in deze versie, SA is immers ook beveiligd...

Bewerkt: door Sprunk

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...