Sonny-The-Pilot Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Gistere was er weer de open dag van AFC Ajax. Er zijn circa 50.000 man gekomen, en dat is zeker erg druk! Ik ben zelf ook geweest en het was echt zeker druk. Progamma van die dag: 9:00u Amsterdam ArenA ging open 10:00uOpen dag begint en er kwam een training in de ArenA 12:00u Wedstrijd Lucky Ajax op de Toekomst 12:15u Kijkje in de ArenA 14:00u Presentatie van de selectie 15:00u Handtekeningen sessie 16:00u Einde open dag Als je geweest zag, en je zag iemand met een Ajax shirt met nummer 9 en Sonny erop, zag je mij. Het was iniedergeval wel weer leuk!! @Hieronder: Ik zag er zoveel met het nieuwe Ajax shirt. Ik had trouwens nog die van hiervoor. Bewerkt: 6 augustus 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
oostzaan Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Gistere was er weer de open dag van AFC Ajax. Er zijn circa 50.000 man gekomen, en dat is zeker erg druk! Ik ben zelf ook geweest en het was echt zeker druk. Progamma van die dag: 9:00u Amsterdam ArenA ging open 10:00uOpen dag begint en er kwam een training in de ArenA 12:00u Wedstrijd Lucky Ajax op de Toekomst 12:15u Kijkje in de ArenA 14:00u Presentatie van de selectie 15:00u Handtekeningen sessie 16:00u Einde open dag Als je geweest zag, en je zag iemand met een Ajax shirt met nummer 9 en Sonny erop, zag je mij. Het was iniedergeval wel weer leuk!! Ik was der ook! Als je iemand zag met het nieuwe ajax thuis shirt was ik het (samen met 50.000 andere ) Maar je kon der ook fifia 09 spelen. Reageren
xxRolie. Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Ajax! Dat kan toch niet. FC GRONINGEN;) Hmm, Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) Ajax! FC GRONINGEN is gewoon [...]...! Hmm, ik denk dat het daar bij de open dag wel leuk was! Bewerkt: 8 augustus 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
M4X Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Jammer dat ik er niet bij was, ik hoorde van iedereen dat het erg leuk en geslaagd was. Het Amsterdam Tournament kon ik ook niet heen, waar ik achteraf alleen spijt van heb na het zien van Ajax - Arsenal Reageren
oostzaan Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Jammer dat ik er niet bij was, ik hoorde van iedereen dat het erg leuk en geslaagd was. Het Amsterdam Tournament kon ik ook niet heen, waar ik achteraf alleen spijt van heb na het zien van Ajax - Arsenal Ik kon ook niet naar het amsterdam tournement, waar ik heel blij om was anders had ik 40 euro moeten betalen voor ajax-inter.(ajax speelde met B elftal-.-) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.