zomaarwat Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) ik heb een probleem met een savegame. Ik had de savegame in mij files gezet en GTA opgestart maar als ik de save laad dan sluit gta af en vraagt de pc voor rapport verzenden etc. je kent het wel wie kan me helpen, ligt het aan mij of aan de savegame??? Bewerkt: 6 augustus 2008 door zomaarwat Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Je moet een savegame gebruiken die qua versie overeenkomt met jou versie van het spel. Gezien jou foutmelding heb jij versie 1, download dan ook een V1 savegame. >klik hier< Bewerkt: 6 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
GTA Monster Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Merk wel op als je de patch van ons forum hebt gedownload dat je dan nog steeds de savegames van je vorige versie moet downloaden! Reageren
Fuffie Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Merk wel op als je de patch van ons forum hebt gedownload dat je dan nog steeds de savegames van je vorige versie moet downloaden! En die kan je hier downloaden Veel succes ! Reageren
GTA Monster Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Misschien heb je SCM mods geinstalleert. Dan moet een Nieuw Spel (New Game) starten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.