GreyFox-Smurf Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Kunb j ehem maken met mijn naam erin?want ik wll hem best in mijn sig zetten. Maar als je wilt mag je er klein bij zetten: Made By: BierBuikje Ik weet nog niet, misschien wel maar met een ander plaatje. deze moet uniek blijven mag ik er dan ook zo een ik vind t wel een vette signature Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Kaileen Download Link! ScGunny Download Link! Jouw signature [img=http://img526.imageshack.us/img526/1636/zamgod1uk0.png] Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Dat het 3 min. in beslag nam maakt niks uit, want hij is mooi! En dat wordt mede mogelijk gemaakt door Miley En dat plaatje die je hebt uitgekozen :O Daar is ze mooi!! Jammer dat er staat dat ze van jou houdt, inplaats van Sonny... Maarja, iniedergeval een mooi meisje, en een mooie sig (op dat I Love Bierbuikje na ) 10/10 Reageren
Nadine.Gtaaa Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Mooie sig, Het lijkt net of ze echt haar handtekening heeft gezet! Leuk bedacht,, Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Mooie sig, Het lijkt net of ze echt haar handtekening heeft gezet!Leuk bedacht,, Het is haar echte handtekening Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Mooie sig, Het lijkt net of ze echt haar handtekening heeft gezet!Leuk bedacht,, Het is haar echte handtekening Hier mee maak je iemand zoals mij echt niet jaloers mee hoor... Erg leuk, maar je zei zelf dat je het halfe internet heb afgezocht voor dat lettertype.. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 het viel niet mee in elk geval Reageren
Arthis Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Fototje + tekst, en that's it. Beetje simpel he? Probbeer eens wat met effectjes Volg mischien eens een smudge tutorial. Ik denk dat smudge hier wel chill zou staan Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 de volgende zal ik eens met wat effectjes doen, dezen waren wel errug simpel Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 KaileenDownload Link! ScGunny Download Link! Jouw signature [img=http://img526.imageshack.us/img526/1636/zamgod1uk0.png] Thanx BB ik ga hem meteen in me Sig zetten KUTGW Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Weer een nieuwe (zonder effects, moet weer even inkomen na de vakantie!) Reageren
Miek Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 (bewerkt) Hahah, grappig. het is net dat Miley jouw sig heeft ondertekent! Love it! De sig zelf is erg simpel, gewoon een achtergrond als ik me niet vergis en het lettertype. Maar de portie humor maakt de sig geweldig! Ik ga ze even raten: Lettertype 10/10 Plaatje 8/10 Dat is een 9/10! proficiat Bierbuik en doe zo voort! Miek Bewerkt: 7 augustus 2008 door Miek Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) Bierbuikje Kun Je Er ook zo een maken met mijn naam erin ? P.S. de tweede geef ik een 8/10 want die is ook vet. GRTZ GFS Bewerkt: 8 augustus 2008 door GreyFox-Smurf Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) Weer een nieuwe (zonder effects, moet weer even inkomen na de vakantie!) Wauwsers Wat is ze toch mooi hè? Bewerkt: 8 augustus 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.