NickyHendriks Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik weet niet of dit soort aanvragen ook mogen ik wil namelijk heel veel Lord of the Rings Renders , LOTR is een film. Het maakt niet uit watvoor Renders het zijn als het maar LOTR Renders zijn Verwijder dit topic maar als het niet mag. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik heb even wat op google voor je opgezocht: Klik Klik en Klik. Veel plezier. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik heb even wat op google voor je opgezocht:Klik Klik en Klik. Veel plezier. Zijn er ook nog renders uit de film? Ik wil namelijk ook renders uit de film Reageren
Farid. Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 http://www.pcper.com/images/reviews/334/lr1-11-small.jpg http://ui09.gamespot.com/72/legolasfirstcut_2.png Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 http://www.pcper.com/images/reviews/334/lr1-11-small.jpghttp://ui09.gamespot.com/72/legolasfirstcut_2.png Die eerste is een achtergrond geen render en volgens mij is Legolas ook geen render. Reageren
Arthis Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Kijk hier eens, moet je wel eerst even registreren Als je bijvoorbeeld op google ofzo een mooi plaatje vind, wil ik hem wel voor je renderen hoor Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Kijk hier eens, moet je wel eerst even registreren Als je bijvoorbeeld op google ofzo een mooi plaatje vind, wil ik hem wel voor je renderen hoor Die site kende ik al daar haal ik op dit moment mijn renders vandaan maar het probleem is ik heb dan heel veel plaatjes die gerenderd moeten worden maar dit is er wel eentje die je mag doen als je wilt: Graag alleen die aragorn Reageren
Vegeta Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Kijk hier eens, moet je wel eerst even registreren Als je bijvoorbeeld op google ofzo een mooi plaatje vind, wil ik hem wel voor je renderen hoor Die site kende ik al daar haal ik op dit moment mijn renders vandaan maar het probleem is ik heb dan heel veel plaatjes die gerenderd moeten worden maar dit is er wel eentje die je mag doen als je wilt: Graag alleen die aragorn Ja precies het is een render site maar wat heb je der aan als je het nog een keer moet renderen ?? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Kijk hier eens, moet je wel eerst even registreren Als je bijvoorbeeld op google ofzo een mooi plaatje vind, wil ik hem wel voor je renderen hoor Die site kende ik al daar haal ik op dit moment mijn renders vandaan maar het probleem is ik heb dan heel veel plaatjes die gerenderd moeten worden maar dit is er wel eentje die je mag doen als je wilt: Graag alleen die aragorn Ja precies het is een render site maar wat heb je der aan als je het nog een keer moet renderen ?? Ik wil het niet nog een keer renderen ik wil nog meer renders op deze site sttaan er heel weinig dus ik heb daarom dit topic geopent Dat mensen als zij renders hebben van LOTR dat zij die gewoon kunnen posten en mij bliijer maken Reageren
Arthis Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 (bewerkt) Kijk hier eens, moet je wel eerst even registreren Als je bijvoorbeeld op google ofzo een mooi plaatje vind, wil ik hem wel voor je renderen hoor Die site kende ik al daar haal ik op dit moment mijn renders vandaan maar het probleem is ik heb dan heel veel plaatjes die gerenderd moeten worden maar dit is er wel eentje die je mag doen als je wilt: Graag alleen die aragorn Sorry dat ik zo laat reageer, ik was het topic helemaal vergeten Ik zal hem voor je doen. Ik edit mijn post zo. Edit: Bewerkt: 10 augustus 2008 door Arthis Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 nu kan hij dus gewoon zo in mijn sigs? En als hij het niet normaal doet kun je hem dan opslaan in een CS2 bestandje en dan met winrar inpakken en hier uploaden? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 dubbelpost :$ Ik heb een nieuwe render nodig namelijk Zeewier ik ben bezig met een onderwater sig en ik zal natuurlijk ook iets van de bodem en Zeewier moeten hebben Reageren
Rebellion Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Hier een hele handige tutorial om renderen te leren: Render Tutorial Reageren
M4X Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 dubbelpost :$ Ik heb een nieuwe render nodig namelijk Zeewier ik ben bezig met een onderwater sig en ik zal natuurlijk ook iets van de bodem en Zeewier moeten hebben Ik wil best zeewier voor je renderen, maar dat gaat nogal moeilijk. Hoe gedetailleerd je het ook uitrenderd, ik denk dat het nooit echt mooi wordt aangezien je het niet echt kan uitrenderen (vind maar eens een plaatje van zeewier dat je fatsoenlijk kan uitrenderen). De oplossing? Ik raad je aan om een stock te gebruiken met daarop zeewier, dat is veel handiger. Hierop kan je wellicht een render plakken en brushen. Veel gemakkelijker als je het mij vraagt, maar als je een plaatje van zeewier post die je goed kan uitrenderen dan doe ik het graag voor je Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 (bewerkt) dubbelpost :$ Ik heb een nieuwe render nodig namelijk Zeewier ik ben bezig met een onderwater sig en ik zal natuurlijk ook iets van de bodem en Zeewier moeten hebben Ik wil best zeewier voor je renderen, maar dat gaat nogal moeilijk. Hoe gedetailleerd je het ook uitrenderd, ik denk dat het nooit echt mooi wordt aangezien je het niet echt kan uitrenderen (vind maar eens een plaatje van zeewier dat je fatsoenlijk kan uitrenderen). De oplossing? Ik raad je aan om een stock te gebruiken met daarop zeewier, dat is veel handiger. Hierop kan je wellicht een render plakken en brushen. Veel gemakkelijker als je het mij vraagt, maar als je een plaatje van zeewier post die je goed kan uitrenderen dan doe ik het graag voor je Thnx ik heb namelijk een sig gemaakt maar die is nogal leeg en ik weet niet of jij een ander idee hebt dat stukje op te vullen en ik denk dat als ik een stock neem dat ik dan niet meer kan brushen achter het zeewier zonder het te zien Maar als ik zeewier heb gevonden Edit ik mijn bericht wel en ik zal ook naar getekend zeewier zoeken want dat past beter in mijn Sig (zie Signature) Bewerkt: 13 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.