Follow Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik hoor geen geluid meer via mijn computer, ook niet via de koptelefoon. Het gaat hier om het geluid van de hele computer. Opmerkelijk is dat het geluid wel werkt in Windows Media Player. Overal hoor ik dus geen geluid (youtube enz.) maar alleen bij WMP. Heb een Realtek AC'94 Audio kaart, en ook al recent geupdate. En aangezien ik al zeker weet dat iemand vraagt naar mijn specs zijn ze hier: (Handig die tool, komt goed uit nu. ) Computer Fabrikant: PACKARD BELL BV Computermodel: ISTART 9100 Computernaam: *********** Systeemtype: X86 (32-bits) systeem Moederbord Fabrikant: PACKARD BELL BV Model: BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc. BIOS Model: Default System BIOS Processor Model: Intel® Pentium® D CPU 2.80GHz Kloksnelheid: 2797 MHz Geheugen Grootte: 1023 MB RAM Harde schijf Bestandstype: NTFS Grootte: 227,98 GB Vrije ruimte: 98,65 GB Videokaart Model: NVIDIA GeForce 8500 GT Beeldprocessor: GeForce 8500 GT Geheugengrootte: 256 MB Drivers: nvd3dum.dll,nvwgf2um.dll, versie 7.15.11.7519 Beeldscherm Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) Model: Algemeen PnP-beeldscherm Schermresolutie: 1440x900 Kleurkwaliteit: 32-bits Frequentie: 74 Hz Geluidskaart Fabrikant: Realtek Model: Realtek AC'97 Audio DirectX Versie: 10.1 Besturingssysteem Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Premium Versie: 6.0.6001 Service Pack: Service Pack 1 Gegenereerd door Flitskikker InfoTool Reageren
Wrieh Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Onder in je werkbalk rechts staat ergens een icoontje van een Subwoofer, klik daarop en zet het hoofdvolume helemaal hoog De wave moet ook hoog trouwens, Groeten Wrieh Reageren
FerryN Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Onder in je werkbalk rechts staat ergens een icoontje van een Subwoofer, klik daarop en zet het hoofdvolume helemaal hoog De wave moet ook hoog trouwens,Groeten Wrieh Nee, dat kan niet, want anders had ie ook geen geluid in WMP. Verder zou ik het niet weten, sorry. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 (bewerkt) Even paar vragen. Je hebt alleen geluid bij Windows Media Player? Heb je al eens op het icoontje gedrukt: En dan mixer, en daar gekeken of iets zachter of uit staat? Bewerkt: 9 augustus 2008 door Nemean^inf Reageren
Follow Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Even paar vragen.Je hebt alleen geluid bij Windows Media Player? Heb je al eens op het icoontje gedrukt: En dan mixer, en daar gekeken of iets zachter of uit staat? Alles staat daar volop, en ik ben er net achtergekomen dat het ook bij spelletjes werkt en muziekjes online. Alleen youtube en de windows geluidjes werken niet. En ik spreek de waarheid, ookal geloof ik het zelf haast ook niet. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Wanneer is het gebeurd? En wat heb je voor het laatst gedaan aan je computer? Reageren
Follow Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Wanneer is het gebeurd? En wat heb je voor het laatst gedaan aan je computer? Geen idee wanneer het gebeurd is, er zal best wel wat aan de settings aangepast kunnen zijn. Maar geen idee wat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.