Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo, ik ben al een tijdje GTA San Andreas aan het spelen en ben ook beginnen mod's te instaleren om het spel een beetje aangenamer te maken. Tot nu toe is er nog niets mis gelopen maar ik zou toch willen vragen of iemand me de file: player.img niet zou willen doorsturen naar in het geval dat er toch iets zou mis gaan. :*D

Heel erg bedankt,

Kenny

Bewerkt: door Elfequest
Emailadres verwijderd.
Geplaatst:

Player.img is nogal een groot bestand om up te loaden. Het is daarom wat makkelijker als je je kunt herinneren welke mods je geïnstalleerd hebt. Dan hoef je enkel die bestanden opnieuw aan te vragen en kun je ze zelf terug in player.img zetten. Dan kopieer je het originele archief en zet je het op een andere locatie neer als back-up.

Desondanks ben ik toch begonnen met het uploaden van player.img. Hier heb je een downloadlink:

http://www.megaupload.com/?d=O1DAO8YE

Het vermelden van e-mail adressen is door regels verboden op dit forum, dus ik raad je aan dat even weg te halen met de Edit knop.

Geplaatst:
Player.img is nogal een groot bestand om up te loaden. Het is daarom wat makkelijker als je je kunt herinneren welke mods je geïnstalleerd hebt. Dan hoef je enkel die bestanden opnieuw aan te vragen en kun je ze zelf terug in player.img zetten. Dan kopieer je het originele archief en zet je het op een andere locatie neer als back-up.

Desondanks ben ik toch begonnen met het uploaden van player.img. Hier heb je een downloadlink:

http://www.megaupload.com/?d=O1DAO8YE

Het vermelden van e-mail adressen is door regels verboden op dit forum, dus ik raad je aan dat even weg te halen met de Edit knop.

Zou iemand dan gewoon cs_hands.dff willen geven.

Geplaatst: (bewerkt)
Alsjeblieft:

Bestanden worden over 24 uur verwijderd

Heel erg bedankt.

Zou je ook hands.dff willen geven?

Bewerkt: door Elfequest

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...