Jump to content

Gta save vraag

Recommended Posts

Geplaatst:

In 'Mijn Documenten' » 'GTA San Andreas User Files' plaats je de savegames. Let op dat het wel een .b-bestand is, en niet een ingepakt bestand (.rar-bestand of een WinRAR-archief). Zo'n archief komt onder andere voor in de downloaddatabase. Als het zo'n archief is, moet je het eerst uitpakken met WinRAR.

Nog iets waar je op moet letten is je versie, er zijn namelijk twee versies voor GTA San Andreas (qua savegames dan), met een V1 spel kan je geen V2 savegame spelen en andersom ook niet.

Om te zien welke versie je hebt ga je naar je GTA San Andreas-map en ga je naar 'data' » 'script'. Kijk naar de grootte van het bestand 'script.img':

Grootte Versie
568 kB V1
562 kB V2

In de downloaddatabase kun je aan de naam of linksonder bij het bestand zien welke versie je download.

Geplaatst: (bewerkt)

Hmm, ja maar ik heb geen user files tussen de mappen staan,

Wel een USERDATA.DAT maar dat is van GTA Online!

Voor de rest andere mappen.

HELP A.U.B!

Gevonden nu heb ik het probleem van als ik save game 1 "END OF THE LINE" open dan slaat GTA uit :S

Bewerkt: door Bling
Dubbelpost samengevoegd.
Geplaatst:

Ik heb net de save games gedownload.

Ik heb de save game's in de User Files map gezet, en het spel aangedaan.

Als ik dan de eerste save game wil openen "END OF THE LINE" dan staat er nog niet eens een seconden please wait.

En slaat GTA uit.

Ik heb alle save game's die te downloaden waren al geprobeert.

Maar steeds dat probleem.

Maar als ik mijn eigen save game open doet deze het wel.

En ja de save game's zijn voor de goede versie.

Wat is er fout.

Geplaatst:

Dat hangt ervan af of je het spel origineel hebt of dat je modificaties hebt geïnstalleerd. Alle savegames in de download-database zijn mod-vrij, tenzij anders vermeldt.

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn spel is niet legaal.

Ik heb een legale CD die doet het niet.

Dan is het voor mij duidelijk dat ik even de echt GTA S.A moet gaan kopen,

Thanks for helping me.

Bewerkt: door Cream
Geplaatst:

Dan start je wwarschijnlijk een andere versie savegame op dan je SA is. VWOer heeft hierboven een uitleg gegeven om je versie te voor savegames. Kijk even na welke je hebt en welke versie de savegame is.

Geplaatst:

Met een illegale versie van GTA mogen wij je niet verder helpen. Dit forum staat voor legale GTA en om Rockstar te helpen om nog meer mooie GTA's voor ons te maken ! _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...