Dark_Zemy Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Hallo vriendelijke forumleden die mij vast wel willen helpen... Ik heb een klein probleem met de "Driving school" ; Ik heb bij alles goud, behalve bij de: Burn and Lap. Bij deze blijf ik mijn hele leven al haken, zelfs de City Slicking vond ik makkelijker dan deze. Heeft mischien iemand tips voor mij voordat ik echt begin te No-Lifen? Tnx. Darkje Reageren
Jay; Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Burn and Lap is inderdaad een redelijk lastige missie, bereid je daarom erg goed voor. Je rijd de missie in een Banshee, een prettige auto maar toch een heel andere auto dan de 'normale' auto's. Probeer daarom te wennen aan de besturing van de Banshee en doe er rij-ervaring mee op. Ben je aan de Banshee gewend geraakt, doe de missie dan opnieuw. Wen ook aan de baan en schat telkens in wanneer je de bochten moet nemen. Na heel wat rondjes dringt dat wel tot je door en kan je de bochten nemen zonder de pionnen te beschadigen. Als je de bochten neemt kan het handig zijn om de handrem te gebruiken. Keer naar buiten, druk de handrem in en maak je bocht. Met veel oefenen moet het wel lukken. Breng ook eens een bezoekje een de WikiGTA pagina voor Burn and Lap, voor de tijden en andere tips. Wil het na een tijd nog niet lukken, dan zou ik een savegame plaatsen en iemand anders een missie voor je laten behalen en hem aan je laten 'teruggeven'. Veel succes! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Neem de bochten van buiten naar binnen, zodat je strak om de pionnen heen draait. Als het eerste rondje probleemloos is verlopen moet je je remsporen die er dan nog liggen gebruiken om opnieuw je rempunt te kiezen. Probeer in een ritme te komen na dat eerste rondje, dan zou het probleemloos moeten verlopen. Succes Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Neem de bochten van buiten naar binnen, Hey koetje. Dit las ik ook op Wikigta maaar dit snap ik niet precies, en mijn eerste rondje duurt altijd 8 tot 9 seconden dus kan ik de sporen beter niet volgen. Als ik het laaste rondje heb gehad krijg ik altijd 37,9 tot 40 seconden. Echt ik wil dat rare karretje dus A.U.b help me. PS: Ik doe met cheats, Kan ik met een cheat het iets makkelijker maken? :$ Greetz: Darkje Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 (bewerkt) Neem de bochten van buiten naar binnen, Hey koetje.Dit las ik ook op Wikigta maaar dit snap ik niet precies, en mijn eerste rondje duurt altijd 8 tot 9 seconden dus kan ik de sporen beter niet volgen. Als ik het laaste rondje heb gehad krijg ik altijd 37,9 tot 40 seconden. Echt ik wil dat rare karretje dus A.U.b help me. PS: Ik doe met cheats, Kan ik met een cheat het iets makkelijker maken? :$ Greetz: Darkje Cheats kunnen je hierbij niet helpen. Ik heb even een simpel schematische weergave gemaakt met wat ik bedoel, ik hoop dat je er wat aan hebt: Dat bedoel ik dus met: van buiten naar binnen. En zoals je ziet: strak om die binnenste pionnen sturen. Bewerkt: 7 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.