Green_Sabre Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Hee, als ik uit het save house van het Vank Hoff Hotel kom, zie ik, als ik snel doorren, een Snapshot oplichten, dat is maar voor een halve seconde, weet iemand hoe dit komt? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Glitch bij het laden? De snapshots lichten 's nachts sowieso op. Reageren
Green_Sabre Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Glitch bij het laden? De snapshots lichten 's nachts sowieso op. Hoe lang lichten de snapshots dan op? Dat gebeurt als ik snel doorren, en wat ook raar is, dan word ik gebelt door Cesar, dan gaat het regenen en dan is er op de T splitsing een kettingbotsing... Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Glitch bij het laden? De snapshots lichten 's nachts sowieso op. Hoe lang lichten de snapshots dan op? Dat gebeurt als ik snel doorren, en wat ook raar is, dan word ik gebelt door Cesar, dan gaat het regenen en dan is er op de T splitsing een kettingbotsing... Hallo Green Sabre Ceaser belt je waarschijnlijk om te vragen om een Drugskoerier van Big Smoke te vermoorden. De kettingbotsing en de regen is gewoon toeval. De Snapshots lichten van 20:00 tot 8:00 op. Greetz: Darkje. Reageren
cj101 Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Maak er gewoon een foto van ben je er gelijk van af. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 De Snapshots lichten van 20:00 tot 8:00 op.Nee hoor: >klik< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.