Jump to content

Winkel Overvallen en Parkeermeters

Rivel

Recommended Posts

Hallo!

Ik las net dat je in VC winkels kon overvallen om geld te krijgen. Hoe doe ik dat dan? Of is het niet mogelijk. Ook las ik dat je tegen parkeermeters kan rijden en dat er dan geld uitkomt. Maar zou iemand me een screen willen laten zien van zo'n Parkeermeter? Ik heb die winkels al geprobeerd, ik ga achter de kassa staan maar dan weet ik het niet meer. Ik krijg gewoon twee wanted en die man doet niets, nergens geld...

Mvg

Rivel

PS: Ik las iets over coin coil? Wat is dit?

Delen op andere websites

Een winkel overvallen in GTA Vice City is inderdaad een degelijke kostwinner in het begin van het spel. Voor het 100% voltooien moet je trouwens alle 15 winkels die verspreid zijn over beide eilanden beroofd hebben. Ga voor de toonbank staan en richt je wapen op de winkeluitbater. Wanneer je dit goed doet zal je geld zien verschijnen rondom de toonbank, dit kunnen maximum vier pakjes worden. Het aantal stapeltjes geld dat je oppakt bepaalt ook je Wanted Level. Neem je twee stappeltjes, dan heb je af te rekenen met een Wanted Level 2. De locaties en meer info over de winkels, kan vinden op deze pagina.

Met Coin Coil denk ik trouwens dat je Cone Crazy bedoeld, wat een Challenge in Vice City is die je met een Stallion moet volbrengen. De missie speelt zich af op het dak van een parkeergarage in Ocean Beach en de bedoeling is om door vijf checkpoints te rijden. Je krijgt vijf seconden om de eerste Checkpoint te bereiken en per Checkpoint dat je passeert komen er vijf seconden bij. De beloning voor het voltooien is $200, maar je kan de missie blijven opnieuw doen om een hoger bedrag te verkrijgen.

Edit hieronder: Klopt wat je zegt, mijn fout.

Bewerkt: door Svenie
Delen op andere websites

Winkels overvallen:

Ga naar een willekeurige winkel (uitgezonderd wapen en tool-shops) en richt op de verkoper met bijv. een pistool, als je geluk hebt legt ie geld op de toonbank. :)

Parkeermeters:

In het noordoosten van Downtown staan parkeermeters, rode dingetjes op een wit paaltje, rijd er één om en er ligt geld bij. :)

@Svenie: Dat van die parkeermeters is geen onzin, ik zal ff een kaartje maken op het aan te geven >hier<.

Bewerkt: door Basssss
Delen op andere websites

Hee, :D

Ik heb het ze ook gezien, die parkeermeterplaatjes dingen.

Maar maakt het misschien verschil als je het spel voor de ps2 een platinum of een gewone hebt?

Want ik rij zo'n beetje tegen elk obstakel die ik tegen kom, en gek dat ik nog nooit bij een obstakel geld heb gezien. :puh:

Maar ik zal het straks eerst wel eens weer proberen, en dan gericht op zo'n paaltje.

En dan oordeel ik wel weer verder. :engel:

Bye,

Delen op andere websites

Het geld valt ook niet op op de locatie waar het valt, dus als je er nietswetend tegenaan rijd kan het zijn dat je ze niet ziet. ;)

Haha, maar het is wel waar.

Ik ging deze keer maar eventjes expres tegen zo'n paaltje aan rijden, en ja hoor!

Maar je wordt er niet rijk van. :duh::puh:

Delen op andere websites

Het geld valt ook niet op op de locatie waar het valt, dus als je er nietswetend tegenaan rijd kan het zijn dat je ze niet ziet. ;)

Ik ging deze keer maar eventjes expres tegen zo'n paaltje aan rijden, en ja hoor!

Nee, dat niet. Maar het kan wel erg handig zijn hoor. Een extra zakcentje is altijd makkelijk. Zo kan je geld verdienen, zonder dat je het risico loopt datje op wordt gepakt door de politie.

Delen op andere websites

Nee, dat niet. Maar het kan wel erg handig zijn hoor. Een extra zakcentje is altijd makkelijk. Zo kan je geld verdienen, zonder dat je het risico loopt datje op wordt gepakt door de politie.

Ja dat is wel weer zo, maar als je eenmaal de missies bij Vercettie Estate of de bedrijven missies gedaan hebt, kan je daar gewoon beter even langs gaan, :puh:

Verdient veel meer. :puh:

En kost minder moeite..(A)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...