Sprunk Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Zoals de titel al doet vermoeden, post hier de systeemeisen die jij denkt dat GTA IV nodig zal gaan hebben. Ik begin en denk dat je dit nodig hebt: Snelle processor, zeker Dual Core van 2 Gzh of meer. Een nVidia 8 serie of ATI kaart vergelijkbaar met een 8 serie, of hoger. Zeker 2 GB ram Denk ook dat je Vista nodig hebt want ik denk dat deze game op Direct X 10 gaat draaien. Voor optimaal plezier heb je ook een 5.1 geluidssysteem nodig. Is dit overdreven, of zelfs nog aan de lage kant? Plaats hier wat jij denkt dat GTA IV eist. Reageren
kees1991 Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 ik denk dat je minimaal: 3G singel prosecor 2G ram 7900 nvidia en xp en voor het maximale: 2.5 G dual prosesor 2g ram 8800 GT en gewoon xp ik denk niet dat het een dx10 spel gaat worden. nouw ja we zien het wel binnenkort zal er vast wel meer info over komen Reageren
Flitskikker Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Mijn "inzending": Windows XP of Vista1 GB geheugen (2 GB voor Vista) Intel Pentium 4 2,8 GHz (Intel Core 2 Duo voor vista) 10 GB hardeschijf ruimte DVD Station DirectX 9.0c of DirectX 10 ondersteunende videokaarten (Radeon 9600+, GeForce 7+) met 256 MB ADSL voor multiplayer Muis Toetsenbord DirectX 9.0c of DirectX 10 ondersteunende geluidskaart Dit zijn ongeveer de specs van Crysis. Ik denk niet dat ze hoger gaan. Mvg, Flitskikker Reageren
FerryN Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Zoals de titel al doet vermoeden, post hier de systeemeisen die jij denkt dat GTA IV nodig zal gaan hebben. Ik begin en denk dat je dit nodig hebt:Snelle processor, zeker Dual Core van 2 Gzh of meer. Een nVidia 8 serie of ATI kaart vergelijkbaar met een 8 serie, of hoger. Zeker 2 GB ram Denk ook dat je Vista nodig hebt want ik denk dat deze game op Direct X 10 gaat draaien. Voor optimaal plezier heb je ook een 5.1 geluidssysteem nodig. Is dit overdreven, of zelfs nog aan de lage kant? Plaats hier wat jij denkt dat GTA IV eist. Is dat de minimale of de recommend wat jij verwacht? Ik denk 3.0 ghz single core, 7-serie Nvidia, of vergelijkbare ATi kaart, 1.5 gig, 2.0 gig voor vista, ongeveer 9 gig aan hardeschijfruimte. Recommend, Een gemiddelde Dualcore, 8-serie Nvidia of vergelijkbare ATi Kaart, 2.0 gig, 2.5 gig vista, ongeveer 11 gig aan hardeschijfruimte. Reageren
Sprunk Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik heb wat ik verwacht voor 1280x1024, is dat recomended? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Mijne Aanbevolen/Recommended: Windows XP SP2 of hoger Toetsenbord Muis 12,5 GB HDD 256 MB VRAM 2570 MB RAM 2GHz Processor 32-bit of beter * Blu-Ray Speler 256KBPS of sneller voor multiplayer DirectX 9.0 of beter Schermresolutie: 1152x864 of beter * Headset voor comminucatie Trivia: * = Niet aanbevolen. Reageren
Valto Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Mijn "inzending":Windows XP of Vista1 GB geheugen (2 GB voor Vista) Intel Pentium 4 2,8 GHz (Intel Core 2 Duo voor vista) 10 GB hardeschijf ruimte DVD Station DirectX 9.0c of DirectX 10 ondersteunende videokaarten (Radeon 9600+, GeForce 7+) met 256 MB ADSL voor multiplayer Muis Toetsenbord DirectX 9.0c of DirectX 10 ondersteunende geluidskaart Dit zijn ongeveer de specs van Crysis. Ik denk niet dat ze hoger gaan. Mvg, Flitskikker Het zou niet erg slim zijn als ze dit wel deden Reageren
worldwilco Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 MijneAanbevolen/Recommended: Windows XP SP2 of hoger Toetsenbord Muis 12,5 GB HDD 256 MB VRAM 2570 MB RAM 2GHz Processor 32-bit of beter * Blu-Ray Speler 256KBPS of sneller voor multiplayer DirectX 9.0 of beter Schermresolutie: 1152x864 of beter * Headset voor comminucatie Trivia: * = Niet aanbevolen. OMG! al zou je echt een blu-ray speler nodig hebben! dan worden er denk 75% minder verkocht! Reageren
mdog Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 eigenlijk wel erg dat jullie weten wat het allemaal betekent, hebben jullie geen leven of is het echt een uit de hand gelopen hobbie? haha ik zou het niet weten hoor waar hij op moet lopen, ik houd hem gewoon vast aan een touwtje Reageren
Sprunk Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 eigenlijk wel erg dat jullie weten wat het allemaal betekent, hebben jullie geen leven of is het echt een uit de hand gelopen hobbie? haha ik zou het niet weten hoor waar hij op moet lopen, ik houd hem gewoon vast aan een touwtje Als je niets zinnigs te melden hebt kun je beter je mond houden. Volgens mij heb je zelf geen leven met zulke reacties Reageren
denven Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 eigenlijk wel erg dat jullie weten wat het allemaal betekent, hebben jullie geen leven of is het echt een uit de hand gelopen hobbie? haha ik zou het niet weten hoor waar hij op moet lopen, ik houd hem gewoon vast aan een touwtje Als je niets zinnigs te melden hebt kun je beter je mond houden. Volgens mij heb je zelf geen leven met zulke reacties ben jij "mini-mod" ? xD Reageren
Dieko Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Dit topic bestaat al klik Reageren
Hayte Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 MijneAanbevolen/Recommended: Windows XP SP2 of hoger Toetsenbord Muis 12,5 GB HDD 256 MB VRAM 2570 MB RAM 2GHz Processor 32-bit of beter * Blu-Ray Speler 256KBPS of sneller voor multiplayer DirectX 9.0 of beter Schermresolutie: 1152x864 of beter * Headset voor comminucatie Trivia: * = Niet aanbevolen. gast, bijna niemand heeft een BluRay Speler, en ik heb nog geen enkel computer spel gezien die op een BluRay is... Het zou dus niet erg economisch zijn als Rockstar er mee begint, niet? afijn, DirectX 10 werkt ook op een XP pc hoor... Reageren
murderboy Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 eigenlijk wel erg dat jullie weten wat het allemaal betekent, hebben jullie geen leven of is het echt een uit de hand gelopen hobbie? haha ik zou het niet weten hoor waar hij op moet lopen, ik houd hem gewoon vast aan een touwtje ik weet ook totaal niets van PC af hoor, als je zegt in aantal MB dan snap ik het wel(des te hoger des te beter) maar in namen weet ik niets, maar wat ik denk is dit: -2,5ghz(makkie, me 5 jaar oude pc heeft al 2,4) -2 gig RAM -512 video(aanbevolen) Reageren
GTA Monster Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 MijneAanbevolen/Recommended: Windows XP SP2 of hoger Toetsenbord Muis 12,5 GB HDD 256 MB VRAM 2570 MB RAM 2GHz Processor 32-bit of beter * Blu-Ray Speler 256KBPS of sneller voor multiplayer DirectX 9.0 of beter Schermresolutie: 1152x864 of beter * Headset voor comminucatie Trivia: * = Niet aanbevolen. OMG! al zou je echt een blu-ray speler nodig hebben! dan worden er denk 75% minder verkocht! MijneAanbevolen/Recommended: Windows XP SP2 of hoger Toetsenbord Muis 12,5 GB HDD 256 MB VRAM 2570 MB RAM 2GHz Processor 32-bit of beter * Blu-Ray Speler 256KBPS of sneller voor multiplayer DirectX 9.0 of beter Schermresolutie: 1152x864 of beter * Headset voor comminucatie Trivia: * = Niet aanbevolen. gast, bijna niemand heeft een BluRay Speler, en ik heb nog geen enkel computer spel gezien die op een BluRay is... Het zou dus niet erg economisch zijn als Rockstar er mee begint, niet? afijn, DirectX 10 werkt ook op een XP pc hoor... Jullie zijn afzonderlijk dom * Bl-Ray SpelerTrivia * = Niet aanbevolen Blinde mensen op Internet... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.