Jump to content

Specs Xbox 360

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit zijn de specificaties van de Xbox 360:

Processor Type Ibm Powerpc Xenon
Grafische Processor Ati R500
Grafische Processor Snelheid 500 MHz
Intern Geheugen 512 mb
Spelformaat DVD-ROM
Interface Ethernet, USB 2.0
Processor Snelheid 3200 Mhz

GTA-Freak2

Geplaatst: (bewerkt)

De specs van de Xbox360 zijn absoluut niet te vergelijken met die van een computer omdat een computer gewoon veel meer nodig heeft. Een Xbox360 draait in feite alleen maar het spel en misschien nog wat kleinere dingen, een computer moet zoiezo zich ook nog concenteren op andere dingen zoals het besturings systeem en achtergrond processen. Daarbij is de hardware die in een Xbox360 zit niet te vergelijken met die van een computer...

@Hierboven: lijkt me ietwat sterk, grote kans dat de graphics zo goed als hetzelfde blijven omdat alles gewoon over geport word van Xbox360 formaat naar PC formaat. Als ze de graphics willen verbeteren moeten ze weer veel doen aan de engine en dat kost tijd, geld en is best onzinnig ;)

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Dus je zou infeite eigenlijk gewoon het nieuwste van het nieuwste moeten hebben om GTA: IV te spelen op de computer?

Geplaatst:
Dus je zou infeite eigenlijk gewoon het nieuwste van het nieuwste moeten hebben om GTA: IV te spelen op de computer?

Als je het spel op zijn hoogst wil spelen wel. Maar de maken vast een functie dat je het ook op mindere kwaliteit kunt spelen en dan zul je niet zo'n monster-pc nodig hebben en waarschijnlijk gewoon met een gebruikers-pc kunnen spelen.

Geplaatst:

Als je het spel op zijn hoogst wil spelen wel. Maar de maken vast een functie dat je het ook op mindere kwaliteit kunt spelen en dan zul je niet zo'n monster-pc nodig hebben en waarschijnlijk gewoon met een gebruikers-pc kunnen spelen.

Specs van mijn PC:

Processor Type: Intel Pentium 4 HT

Grafische Processor: Intel i865G

Grafische Processor Snelheid: 266MHz

Intern Geheugen: 512MB

Processor Snelheid: 2800MHz

Zou ik hem kunnen spelen?

Geplaatst:

Specs van mijn PC:

Je interne geheugen is ziezo te weinig denk ik (bijna alle spellen die nu uitkomen hebben minstens 1 GB nodig)

En je grafische kaart is denk ik ook niet snel genoeg.. (weet niet welke je hebt maar 266 mHz is niet al te veel)

Geplaatst:

Specs van mijn PC:

Je interne geheugen is ziezo te weinig denk ik (bijna alle spellen die nu uitkomen hebben minstens 1 GB nodig)

En je grafische kaart is denk ik ook niet snel genoeg.. (weet niet welke je hebt maar 266 mHz is niet al te veel)

Dus een nieuwe PC zou wel handig zijn :tu: Ik heb een Dell OptiPlex GX270, niet echt bepaald een gaming-computer... Maar GTA: San Andreas werkt er perfect op :puh:!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...