Sprunk Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Wat zijn de specs van de xbox 360? Want dan kun je ongeveer kijken wat GTA IV zal vragen voor de PC Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Dit zijn de specificaties van de Xbox 360: Processor Type Ibm Powerpc Xenon Grafische Processor Ati R500 Grafische Processor Snelheid 500 MHz Intern Geheugen 512 mb Spelformaat DVD-ROM Interface Ethernet, USB 2.0 Processor Snelheid 3200 Mhz GTA-Freak2 Reageren
Rullez Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Denk er wel aan dat Rockstar nog wat kan veranderen aan IV, dus denk aan betere graphics enz. Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 (bewerkt) De specs van de Xbox360 zijn absoluut niet te vergelijken met die van een computer omdat een computer gewoon veel meer nodig heeft. Een Xbox360 draait in feite alleen maar het spel en misschien nog wat kleinere dingen, een computer moet zoiezo zich ook nog concenteren op andere dingen zoals het besturings systeem en achtergrond processen. Daarbij is de hardware die in een Xbox360 zit niet te vergelijken met die van een computer... @Hierboven: lijkt me ietwat sterk, grote kans dat de graphics zo goed als hetzelfde blijven omdat alles gewoon over geport word van Xbox360 formaat naar PC formaat. Als ze de graphics willen verbeteren moeten ze weer veel doen aan de engine en dat kost tijd, geld en is best onzinnig Bewerkt: 7 augustus 2008 door Galiorix Reageren
Harrison Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Dus je zou infeite eigenlijk gewoon het nieuwste van het nieuwste moeten hebben om GTA: IV te spelen op de computer? Reageren
Naudin Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Dus je zou infeite eigenlijk gewoon het nieuwste van het nieuwste moeten hebben om GTA: IV te spelen op de computer? Als je het spel op zijn hoogst wil spelen wel. Maar de maken vast een functie dat je het ook op mindere kwaliteit kunt spelen en dan zul je niet zo'n monster-pc nodig hebben en waarschijnlijk gewoon met een gebruikers-pc kunnen spelen. Reageren
Harrison Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Dus je zou infeite eigenlijk gewoon het nieuwste van het nieuwste moeten hebben om GTA: IV te spelen op de computer? Als je het spel op zijn hoogst wil spelen wel. Maar de maken vast een functie dat je het ook op mindere kwaliteit kunt spelen en dan zul je niet zo'n monster-pc nodig hebben en waarschijnlijk gewoon met een gebruikers-pc kunnen spelen. Specs van mijn PC: Processor Type: Intel Pentium 4 HT Grafische Processor: Intel i865G Grafische Processor Snelheid: 266MHz Intern Geheugen: 512MB Processor Snelheid: 2800MHz Zou ik hem kunnen spelen? Reageren
Gta-killer Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Dus je zou infeite eigenlijk gewoon het nieuwste van het nieuwste moeten hebben om GTA: IV te spelen op de computer? Als je het spel op zijn hoogst wil spelen wel. Maar de maken vast een functie dat je het ook op mindere kwaliteit kunt spelen en dan zul je niet zo'n monster-pc nodig hebben en waarschijnlijk gewoon met een gebruikers-pc kunnen spelen. Specs van mijn PC: Processor Type: Intel Pentium 4 HT Grafische Processor: Intel i865G Grafische Processor Snelheid: 266MHz Intern Geheugen: 512MB Processor Snelheid: 2800MHz Zou ik hem kunnen spelen? Je interne geheugen is ziezo te weinig denk ik (bijna alle spellen die nu uitkomen hebben minstens 1 GB nodig) En je grafische kaart is denk ik ook niet snel genoeg.. (weet niet welke je hebt maar 266 mHz is niet al te veel) Reageren
Harrison Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Dus je zou infeite eigenlijk gewoon het nieuwste van het nieuwste moeten hebben om GTA: IV te spelen op de computer? Als je het spel op zijn hoogst wil spelen wel. Maar de maken vast een functie dat je het ook op mindere kwaliteit kunt spelen en dan zul je niet zo'n monster-pc nodig hebben en waarschijnlijk gewoon met een gebruikers-pc kunnen spelen. Specs van mijn PC: Processor Type: Intel Pentium 4 HT Grafische Processor: Intel i865G Grafische Processor Snelheid: 266MHz Intern Geheugen: 512MB Processor Snelheid: 2800MHz Zou ik hem kunnen spelen? Je interne geheugen is ziezo te weinig denk ik (bijna alle spellen die nu uitkomen hebben minstens 1 GB nodig) En je grafische kaart is denk ik ook niet snel genoeg.. (weet niet welke je hebt maar 266 mHz is niet al te veel) Dus een nieuwe PC zou wel handig zijn Ik heb een Dell OptiPlex GX270, niet echt bepaald een gaming-computer... Maar GTA: San Andreas werkt er perfect op ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.