Cream Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Ik vroeg me af wat de snelste auto in S.A is? En waar krijg je hem. En welke vinden jullie het mooist. Omdat ik namelijk overal garage's vol gepropt heb en ik wil wel een super snelle. Ik vindt zelf de TURISMO erg mooi en snel! Bewerkt: 6 augustus 2008 door Cream
Mr. Sugo Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) De snelste auto in San Andreas? Hmm..ik denk zelf inderdaad de Turismo, zonder enige modificatie dan. De Turismo heeft helaas geen echte vindplaats, maar je kunt dit voertuig natuurlijk altijd voor je neus krijgen d.m.v een "Carspawner". Zelf vind ik ook de Turismo de mooiste auto die er is Meer informatie over de Turismo: Klik. Carspawner: De Carspawner kun je hier downloaden. Greetz, Mr. Sugo Bewerkt: 6 augustus 2008 door Mr. Sugo
Cream Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ja, ik vindt het mooist aan de TURISMO dat hij zijn motor aan de achterkant heeft. Zodat niet je voor bumper gaat roken, En hij is echt heel vet te tune'en!
Mr. Sugo Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ja, ik vindt het mooist aan de TURISMO dat hij zijn motor aan de achterkant heeft.Zodat niet je voor bumper gaat roken, En hij is echt heel vet te tune'en! Daar ben ik het helemaal mee eens, Cream!
Cream Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 En, ik denk dat ik de ZHR-900 op de 2de plaats zet, alleen wat ik daar dan weer jammer aan vindt is dat hij bol is aan de voorkant.
Mr. Sugo Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) En, ik denk dat ik de ZHR-900 op de 2de plaats zet, alleen wat ik daar dan weer jammer aan vindt is dat hij bol is aan de voorkant. Klopt, die is inderdaad wat "aan de bolle kant". Maar op de 2e plaats zet ik toch de Infernus denk ik Edit: De Turismo is trouwens ook super om mee te stunten Bewerkt: 6 augustus 2008 door Mr. Sugo
Cream Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Infernus nice. Ik durf er nooit echt mee te stunten ik ben altijd bang dat ik hij beschadigt, en als hij ontploft. Moet je hem maar weer eens proberen te vinden. Daarom maak ik wel atijd en SAVE met die auto in me garage.
Mr. Sugo Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Infernus nice. Ik durf er nooit echt mee te stunten ik ben altijd bang dat ik hij beschadigt, en als hij ontploft. Moet je hem maar weer eens proberen te vinden. Daarom maak ik wel atijd en SAVE met die auto in me garage. Daarom gebruik ik een Carspawner
Cream Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Daarom gebruik ik een Carspawner Ow, dat ga ik dan ook maar eens gebruiken. En heb je nog iets voor de 3 de plaats? : UPDATE : Car spawner is tegek Bewerkt: 6 augustus 2008 door Cream
Mr. Sugo Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Daarom gebruik ik een Carspawner Ow, dat ga ik dan ook maar eens gebruiken. En heb je nog iets voor de 3 de plaats? NRG-500 Alleen is dat geen auto... Dus een auto voor de 3e plaats. Hmm...ik denk dat dit dan uiteindelyk myn "Top 3 Beste GTA San Andreas Auto's" wordt: 1. Turismo. 2. Infernus. 3. Banshee. Edit En dan het liefst, Turismo: 1st Color; Black. Infernus: 1st Color; Black. Banshee: 1st Color; Red. 2nd Color; White Bewerkt: 6 augustus 2008 door Mr. Sugo
Cream Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik da eigenlijk altijd: Turismo: Color; Black. Infernus: Color; Black. Banshee: Color; Black En dan 10 X NITRO!!
Mr. Sugo Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik da eigenlijk altijd:Turismo: Color; Black. Infernus: Color; Black. Banshee: Color; Black En dan 10 X NITRO!! Nitro? Niet nodig
Jay; Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ik vroeg me af wat de snelste auto in S.A is? Het is erg makkelijk te achterhalen wat de snelste auto is in het gehele spel. Door simpelweg op deze pagina van WikiGTA te kijken, zie je makkelijk wat de maximale snelheid van een voertuig is, achterhaal je de vindplaatsen en kun je nog veel andere dingen te weten komen over de voertuigen. Even voor de duidelijkheid: de twee snelste voertuigen zijn de Infernus en de Turismo met een topsnelheid van 240 kilometer per uur. En waar krijg je hem. Zoals je eigenlijk al uit de tabel kunt concluderen is dit de vindplaats locatie van de Infernus, de Turismo heeft jammer genoeg geen vindplaats locatie. Let op: de vindplaats die op WikiGTA staat beschreven is import/export gerelateerd. Je zult daar dus eerst even mee bezig moeten gaan voordat je de Infernus kunt bemachtigen. Voor meer feiten, vindplaatsen en andere weetjes raad ik je zeker aan de San Andreas pagina's van WikiGTA door te speuren.
Black Vegetable Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 De beste sportwagen van SA vind ik toch de Bullet en de Buffalo. Salutations,
Recommended Posts