_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 De Infernus en de Turismo hebben beide dezelfde topsnelheid maar de Infernus trekt sneller op, waardoor die eerder op topsnelheid is. Kijk even naar >>deze tabel<< en sorteer de topsnelheid-kolom op aflopende volgorde. De snelste voertuigen zijn overigens de Hydra en de Shamal met beide een top van 270km/uur.
.Senne Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 En, ik denk dat ik de ZHR-900 op de 2de plaats zet, alleen wat ik daar dan weer jammer aan vindt is dat hij bol is aan de voorkant. excuse me, maar wat is de zhr 900? bedoel je de fcr 900 of hebben jullie weer een nieuw voertuig ontdekt dat ik nog nooit gezien heb en ook niet op wikigta staat? o ja, de turismo, infernus, bullet en NRG-500 zijn volgens mij de snelste.
Zaahed Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 (bewerkt) infernus en turismo gaan even hard 240 en beide de snelste maar aleen turismo vind ik wel mooier eruitzien dan de infernus heb maar 2x turismo gezien en 2x infernus verder nooit daarvan heb k maar 1 turismo in me garage en een cheetah gaat ook best hard en de snelste motor is idd nrg-500 Precies! Ik rij snel genoeg zonder nitro, zoals ik al zei. Maar is wel handig als je gelijk snel wil gaan bv bij dingen waar je moet remmen anders bots je daarna kan je weer nitro om gelijk snel te gaan Bewerkt: 7 augustus 2008 door zaahed
Mr. Sugo Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Hoezo geen nitro nodig?? Ik rij snel genoeg om zonder nitro te rijden
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Nitro zorgt er alleen maar voor dat je eerder op de topsnelheid zit, nitro verhoogt niet de topsnelheid.
Mr. Sugo Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Nitro zorgt er alleen maar voor dat je eerder op de topsnelheid zit, nitro verhoogt niet de topsnelheid. Precies! Ik rij snel genoeg zonder nitro, zoals ik al zei.
MartyCeha Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Bovendien kost nitro geld (ach boeiend), en wordt het geactiveerd met de vuurknop. Dus als je eens een driveby wil doen ga je er als een speer vandoor, wat je juist niet wil. En nitro zorgt voor een moeilijker bestuurbare auto en een irritant beeld. Nitro is maar irritant vind ik
Mr. Sugo Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Bovendien kost nitro geld (ach boeiend), en wordt het geactiveerd met de vuurknop. Dus als je eens een driveby wil doen ga je er als een speer vandoor, wat je juist niet wil. En nitro zorgt voor een moeilijker bestuurbare auto en een irritant beeld. Nitro is maar irritant vind ik *agrees with MartyCeha*
Basssss Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 En, ik denk dat ik de ZHR-900 op de 2de plaats zet, alleen wat ik daar dan weer jammer aan vindt is dat hij bol is aan de voorkant. excuse me, maar wat is de zhr 900? bedoel je de fcr 900 of hebben jullie weer een nieuw voertuig ontdekt dat ik nog nooit gezien heb en ook niet op wikigta staat? o ja, de turismo, infernus, bullet en NRG-500 zijn volgens mij de snelste. Ik dacht eerder aan de ZR-350... Trouwens, de snelste auto's/motors: 1. Infernus 1. Turismo 2. Super GT 2. Cheetah 2. Bullet 3. Hotring Racer En op de 4e plaats en verder staan nog meer auto's.
StijnGTA Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ik vroeg me af wat de snelste auto in S.A is?En waar krijg je hem. En welke vinden jullie het mooist. Omdat ik namelijk overal garage's vol gepropt heb en ik wil wel een super snelle. Ik vindt zelf de TURISMO erg mooi en snel! de snelste auto is een super gt en een cheeta waar je hem krijgt op straat en op de luchthave in san fierro... mijn livelings auto is een super gt omdat hij snel rijd
ZUMZUM Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ik had ooit eens op de grote snelweg (Met no traffic mod) die door SF gaat, een aantal auto snelheden gemeten. Van het begin vlakbij de berg, naar het eind van de brug. Dit zijn de 1e 3 plaatsen. Plaats 1: Infernus. Plaats 2: Bullet. Plaats 3: Turismo. Plaats 4: Mower. Plaats 5: Hydra (Ik knalde tegen zon ding van de brug op ) Behalve nr 5, ging de rest zonder gecrash en dergelijke. Mijn conclusie is dat de Infernus de beste keus is. Daarnaast waren dit dragraces, Bochten zijn een ander verhaal.
jorry95 Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 de snelste auto is een super gt en een cheeta nee hoor. zoals basss al zij dat zijn de infernus en de turismo(240 km/u, 1400 kg.)
Bling Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Volgens de handling zijn de Infernus en Turismo de snelste voertuigen van het spel. Wanneer iemand gaat beweren dat een andere auto sneller is, betekent dat waarschijnlijk dat diegene de auto fijner vindt rijden. Dit soort meningen horen in dit topic, en hoeven hier dus niet gegeven te worden. De vraag "Welke auto vind jij het snelst?" bestaat niet, en daarom een slotje.
Recommended Posts