LOLBOEK6 Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 kan iemand mij helpen zit alteid vast als ik de trein moet volgen ik ree in een steeg die doodliep danmoet je links of rechs nem en dan komter "the train got away" kan iemand mij helpen ( word er knettergek van ) Reageren
LangeDraak Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 kan iemand mij helpenzit alteid vast als ik de trein moet volgen ik ree in een steeg die doodliep danmoet je links of rechs nem en dan komter "the train got away" kan iemand mij helpen ( word er knettergek van ) Gewoon dus niet die steeg in rijden Gewoon de steeg voorbij rijden en dan kom je weer op de weg uit...Goed naar je map kijken en dan kom je er wel...Niet zenuwachtig worden. Rustig blijven en gewoon de trein volgen.Je hoeft niet mega hard te racen en bang te zijn dat je de trein uit het oog verliest want dat valt alles mee...Alleen niet in doodlopende steegjes rijden Was mij ook gebeurt in die missie... Dus ik weet welke steeg [/font] Reageren
LOLBOEK6 Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 eindelik "mission complete" Reageren
Valto Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 eindelik "mission complete" Haha gefeliciteerd. ik was altijd aan het kloten met vierkantje in die missie dat je zo cool met camera die trein volgt, maar dan reed ik mezelf altijd te pletter xD Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 eigenlijk vond ik dat de makelijkste missie van heel het spel Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 eigenlijk vond ik dat de makelijkste missie van heel het spel ik reed ook altijd i het steegje en na 5 keer had ik het eindelijk door:p Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Whaha. Ja ik had het ook 2 of 3 keer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.