Fuffie Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Hallo, ik heb de laatste tijd wat problemen met internet. Nou eigelijk ik weet niet als het ermee te maken heeft, ik leg het hieronder wel uit. Als ik internet opstart en bijvoorbeeld op GTAForum naar beneden scroll zie ik alles in frames, het gaat echt super sloom als ik naar beneden scroll Ik heb service pack geinstaleerd, en het helpt nog steeds niet. Wat moet ik nu gaan doen, oja ik heb mijn pc helemaal opnieuw laten starten. MVG, Fuffie. >>> Door Thundercover: Afgesplitst van Hardware Helpdesk.<<< Reageren
Sprunk Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Als je jouw PC helemaal opnieuw hebt geherinstalleerd is het verklaarbaar, Je hebt dan waarschijnlijk nog niet de (goede) drivers van je videokaart geinstalleerd. Je zult die drivers dus nog moeten downloaden. Voor nVidia kaarten klik hier. Voor ATI kaarten klik hier. Reageren
Fuffie Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 (bewerkt) Als je jouw PC helemaal opnieuw hebt geherinstalleerd is het verklaarbaar, Je hebt dan waarschijnlijk nog niet de (goede) drivers van je videokaart geinstalleerd. Je zult die drivers dus nog moeten downloaden. Voor nVidia kaarten klik hier. Voor ATI kaarten klik hier. Hartstikke bedankt allemaal, en ook van het alleen zetten van dit onderwerp Edit: Yeah, ik heb nu weer een snelle computer bedankt ! Bewerkt: 7 augustus 2008 door Fuffie Reageren
Miek Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Ik heb hetzelfde probleem, welk driver moet ik installeren? Computer Fabrikant: VIA Technologies, Inc. Computermodel: VT8601 Computernaam: W2KPC Systeemtype: X86 (32-bits) systeem Moederbord Fabrikant: Model: M787CLR BIOS Fabrikant: Award Software International, Inc. BIOS Model: Default System BIOS Processor Model: VIA Samuel 2 Kloksnelheid: 666 MHz Geheugen Grootte: 246 MB RAM Harde schijf Bestandstype: NTFS Grootte: 149,05 GB Vrije ruimte: 141,59 GB Videokaart Model: VIA Tech VT8361/VT8601 Graphics Controller Beeldprocessor: KLE/PLE Geheugengrootte: 8 MB Drivers: trid3d.dll, versie 6.13.10.3137 Beeldscherm Fabrikant: (Standaardmonitortypen) Model: Plug en Play-monitor Schermresolutie: 1024x768 Kleurkwaliteit: 16-bits Frequentie: 60 Hz Geluidskaart Fabrikant: Creative Technology Ltd. Model: Sound Blaster Live! 24-bit DirectX Versie: 9.0 Besturingssysteem Naam: Microsoft Windows 2000 Professional Versie: 5.0.2195 Service Pack: Service Pack 4 Gegenereerd door Flitskikker InfoTool Reageren
Miek Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 (bewerkt) Dus het programmatje noemt Driver Detective. Wat moet ik dan doen om de drivers te downloaden? En ik moet betalen voor dat programmatje? Bewerkt: 13 augustus 2008 door Miek Reageren
FerryN Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 (bewerkt) Dus het programmatje noemt Driver Detective. Wat moet ik dan doen om de drivers te downloaden? En ik moet betalen voor dat programmatje? Misschien moet je op 'Scan Now' drukken, ik denk dat ie dan drivers gaat scannen er kijkt of er nieuwere zijn. En nog een vraagje, hoe kan je 246mb werkgeheugen hebben? Bewerkt: 13 augustus 2008 door FerryN Reageren
Miek Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Als ik op 'Scan Now' druk moet je je registreren.. Kost aardig wat centen.. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 (bewerkt) als je nu gwoon nee zegt? gaatie dan als een trial door, of doetie gwoon niks? Bewerkt: 13 augustus 2008 door jad Reageren
Miek Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 als je nu gwoon nee zegt? gaatie dan als een trial door, of doetie gwoon niks? Dan kan je er niks mee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.